Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
miezelke schreef:Nou ik ben dus sinds vandaag eigenaar van een merrie![]()
Keuring was ok op een kleine onschuldige bemerking na. Misschien dat ik haar volgende week haal en anders de week erna. Benieuwd hoe de kudde gaat reageren op een merrie erbij
miezelke schreef:Nou ik ben dus sinds vandaag eigenaar van een merrie![]()
Keuring was ok op een kleine onschuldige bemerking na. Misschien dat ik haar volgende week haal en anders de week erna. Benieuwd hoe de kudde gaat reageren op een merrie erbij
ikke schreef:miezelke schreef:Nou ik ben dus sinds vandaag eigenaar van een merrie![]()
Oh jee.....
Heb je ook al een therapeut geregeld om je tzt van je verslaving af te helpen?
Anders ben je voor de rest van je leven verpest......
![]()
anjali schreef:ikke schreef:Oh jee.....
Heb je ook al een therapeut geregeld om je tzt van je verslaving af te helpen?
Anders ben je voor de rest van je leven verpest......
![]()
Bedoel je verslaving aan paarden? Ja dat is heel ernstig en ik heb het al lang, maar ik wil er niet vanaf!
N0a schreef:Nou ik ben dus totaal gefrustreerd omdat er voor die van mij weinig animo is. Zijn wel wat mensen wezen kijken, maar helaas nog geen match. Verder echt wel 500 + berichten gehad van allemaal mensen die een budget hebben van €2000-3000. Daar gaat die van mij echt niet voor weg. Ik zit nu in dubio om haar via een stal te laten verkopen, omdat ik zelf er niet echt meer op durf. Ze is top braaf, zolang je zelf geen onzekerheid of angst hebt. Maar ik ben helaas te angstig door een vorig paard, dus vriendin rijdt haar nu 3x per week. Maar is ook niet ideaal, want die moet ook elke keer opdraven voor het voorrijden etc. En ondertussen loopt de stalling gewoon door.
N0a schreef:Nou ik ben dus totaal gefrustreerd omdat er voor die van mij weinig animo is. Zijn wel wat mensen wezen kijken, maar helaas nog geen match. Verder echt wel 500 + berichten gehad van allemaal mensen die een budget hebben van €2000-3000. Daar gaat die van mij echt niet voor weg. Ik zit nu in dubio om haar via een stal te laten verkopen, omdat ik zelf er niet echt meer op durf. Ze is top braaf, zolang je zelf geen onzekerheid of angst hebt. Maar ik ben helaas te angstig door een vorig paard, dus vriendin rijdt haar nu 3x per week. Maar is ook niet ideaal, want die moet ook elke keer opdraven voor het voorrijden etc. En ondertussen loopt de stalling gewoon door.
MISTRAL94 schreef:N0a schreef:Nou ik ben dus totaal gefrustreerd omdat er voor die van mij weinig animo is. Zijn wel wat mensen wezen kijken, maar helaas nog geen match. Verder echt wel 500 + berichten gehad van allemaal mensen die een budget hebben van €2000-3000. Daar gaat die van mij echt niet voor weg. Ik zit nu in dubio om haar via een stal te laten verkopen, omdat ik zelf er niet echt meer op durf. Ze is top braaf, zolang je zelf geen onzekerheid of angst hebt. Maar ik ben helaas te angstig door een vorig paard, dus vriendin rijdt haar nu 3x per week. Maar is ook niet ideaal, want die moet ook elke keer opdraven voor het voorrijden etc. En ondertussen loopt de stalling gewoon door.
Maar via een stal ben je nog meer kwijt toch? De maanden stalling moet je ook mee rekenen.
MISTRAL94 schreef:Ja precies Ikke. We staren ons vaak blind op het bedrag wat een paard moet kosten. Maar de overige kosten die misschien wel maanden door lopen moet je ook niet vergeten. Paarden verkopen over het algemeen heel snel op het moment.
NOa ben wel erg benieuwd wat voor paard je hebt?