Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SVRL schreef:Als ze langer door traint, dan begint hij wel aandachtiger te worden, vandaar het langer trainen.
MirandaFuego schreef:SVRL schreef:Als ze langer door traint, dan begint hij wel aandachtiger te worden, vandaar het langer trainen.
Ik denk dat hij gewoon nogal kijkerig is en na een tijdje wat rond te hebben gekeken wat rustiger is, dat je dat bedoelt.![]()
Mrs Midnight, wat lief!![]()
Haha Fransje dat komt me bekend voor.
Maar gelukkig heb ik geen stalgenoten, Malik is ook helemaal verpest inmiddels dus die kan nooit echt nooit meer verkocht.
En het wordt nog erger..![]()
[ Video ]
SVRL schreef:Née, dat bedoel ik niet. Hij is onzeker maar niet bang. Ze heeft hem gisteren in de felle wind gereden en hij gaf geen krimp. Quick is gewoon niet met zijn gedachten bij zijn ruiter aan het begin van een training, waardoor hij traag op hulpen reageert. Hoe langer je met hem bezig bent, hoe meer hij met zijn aandacht bij je is. Hij moet gewoon leren om vanaf het begin met zijn aandacht bij je te zijn.
fransje23 schreef:Die wonden vallen nog mee in vergelijking met de fatale afloop van een incident met een halster om in de box van een kennis van mij.. Dat is voor mij sindsdien dus echt een no go..
fransje23 schreef:Die wonden vallen nog mee in vergelijking met de fatale afloop van een incident met een halster om in de box van een kennis van mij.. Dat is voor mij sindsdien dus echt een no go..