MarjanB schreef:Elisa2 schreef:Leuk om foto's te zien Marjan.
Volgt ze de hand wel naar beneden met halsstrekken/ vw/nw rijden? Zolang ze dat niet doet zou ik haar niet zo snel oppakken want dan gaat ze haar nek vast zetten en voel jij inderdaad spanning. Ik denk dat er in de basis nog wel wat winst te behalen is. Maar goed, het zijn foto's en geen bewegend beeld dus altijd moeilijker om te beoordelen. Ik vind foto 10 wel een fijn beeld geven qua aanleuning.
Dank je voor je tips! Ja ze volgt de hand gelijk maar krult er dan wat achter als in de knik op de verkeerde plek. Wat ik vooral merk is dat ze als ze lang en laag loopt vooral hard gaat en weinig balans heeft. Probeer dat nu ook wat af te wisselen in tempo en vooral ook echt wat terug op z’n tijd.
Heb nu een leuke instructeur op het oog, maar mag nu even niet naar stal want proef en ruik niks meerdus ben net op Corona getest. Hoop dat ik negatief ben en dan snel een les kan plannen.
Hopelijk heb je geen corona! en ben benieuwd naar de leuke instructeur.

Ahja ze valt op de voorhand als ze lang en laag loopt doordat ze achter gaat stuwen en eigenlijk een slechte balans heeft. Terugzetten iedere keer voordat ze begint te stuwen/ harder te gaan en consequent vw/nw blijven rijden gaat ervoor zorgen dat ze meer in horizontaal evenwicht kan kopen met een goed gebruik van de rug en buikspieren. Doet ze dat aan de longe makkelijker? dat is ook wel een fijne manier om het ea te bevestigen/ trainen soms.