Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Promisse schreef:Net terug van rijden. Ben best wel een beetje gefrustreerd. En bezorgd. En teleurgesteld. Hahaha, allemaal niet helpende emoties.
Komt omdat ik niet snap waarom het vandaag en gisteren niet zo lekker ging. Of eigenlijk de galop. Kreeg geen mooie energieke sprong. En ik heb echt heel erg geprobeerd na te denken waar het aan kon liggen. En dingen gedaan waarvan ik hoopte dat ze helpend zouden zijn. Maar het lukte me niet.
Het frustrerende vind ik dan dat ik niet achter het waarom kom en dus ook niet achter de oplossing.
Ik wéét dat ik iets niet goed doe of niet goed reageer, maar wat.......?
En helaas rij ik helemaal alleen in een privébak. Dus geen kip om me heen om mee te kijken. Nou ja, donderdag heb ik les. Morgen maar eens een rustig bosritje doen. Misschien was ze gewoon een beetje moe. Of zo....
GJ9 schreef:BravoT, je kan in termijnen betalen he. Wanneer je aanmeldt maakt voor wat je moet betalen uiteindelijk niet uit natuurlijk. Ik vond het best veel info in 1x, als je rustig de tijd hebt om alles door te nemen en uit te proberen, dan is dat juist wel fijn.