Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Promisse schreef:Net terug van rijden. Ben best wel een beetje gefrustreerd. En bezorgd. En teleurgesteld. Hahaha, allemaal niet helpende emoties.
Komt omdat ik niet snap waarom het vandaag en gisteren niet zo lekker ging. Of eigenlijk de galop. Kreeg geen mooie energieke sprong. En ik heb echt heel erg geprobeerd na te denken waar het aan kon liggen. En dingen gedaan waarvan ik hoopte dat ze helpend zouden zijn. Maar het lukte me niet.
Het frustrerende vind ik dan dat ik niet achter het waarom kom en dus ook niet achter de oplossing.
Ik wéét dat ik iets niet goed doe of niet goed reageer, maar wat.......?
En helaas rij ik helemaal alleen in een privébak. Dus geen kip om me heen om mee te kijken. Nou ja, donderdag heb ik les. Morgen maar eens een rustig bosritje doen. Misschien was ze gewoon een beetje moe. Of zo....

Ligt het dus heerlijk niet aan ons, maar prettig aan het paard. Kan ik die spiegel ook wel weer in de kast doen. 

Moest haar wel even opnieuw uitleggen wat haar reactie op mijn voorwaartse hulp moest zijn (niet aandribbelen maar ruim door het lijf gaan), nu maar weer lekker verder trainen!
GJ9 schreef:BravoT, je kan in termijnen betalen he. Wanneer je aanmeldt maakt voor wat je moet betalen uiteindelijk niet uit natuurlijk. Ik vond het best veel info in 1x, als je rustig de tijd hebt om alles door te nemen en uit te proberen, dan is dat juist wel fijn.
. Alleen ik heb er vandaag weer voor het eerst opgezeten na 2 weken, dit is niet alleen door het weer maar door zijn kwakkel kuchje. 2 weken geleden is de da weer geweest omdat ik zeg dat het kuchje van hem te vaak is. Een tijdje geleden ( paar maand) heeft de da hem gescoopt en kon niks vinden , alles zag er goed uit. nu 2 weken terug weer gescoopt en kon weer niks vinden , geen koorts , geen slijm (is zo diep gegaan als die kon met de scoop), mooie keel. Bloed afgenomen, deze ook op de lever nagekeken omdat ie voor dat ik hem had een giftige plant heeft gegeten en toen last van zijn lever had. Ze hebben deze wel laten nakijken en was toen goed, maar ik heb hem er voor de zekerheid ook op laten testen en alle testen van het bloed waren goed. Dus een kerngezond paard zegt de DA
. Behalve dat ik zeg van niet. Dus hij heeft 2 weken terug een spuit gehad om zijn immuunsysteem op te krikken en moest deze na 2 weken nogmaals hebben en dat was vandaag. Nou er is tot heden 0 % verbetering, in het land hoor je hem niet tot heel soms eens. Nu zou ie na 3 a 4 weken goed moeten zijn opgeknapt (wel na de 2e spuit), indien niet moet ie een balspoeling doen. Maar dan nu denk ik dat ie een allergie heeft. dus een vriendin vanavond gebeld dat als er geen verbetering is ie 1 a 2 maanden bij haar op stal mag om te kijken of ie dan opknapt ( wij hebben alles op stro en binnenstal en zij buiten boxen en op vlas). Nu heeft ie zich tijdje terug denk 6 maanden ofzo verstapt/verdraaid in het land waardoor ie het bot en de banden die eraan vast zaten boven zijn linker voorknie zwaar geblesseerd, echter is dit weer helemaal goed en mogen we rijden en hier merk je ook niks aan behalve dat ie na 6 x rijden weer met zijn kuchje kwam en hiervoor dus alleen op het land liep en je dus niks hoorde ook als die vloog met zijn maatjes. Noja om onze vele pech redenen heb ik mij dus nog niet aangemeld
en wanneer ik erachter ben waar die allergische voor is kan het ook nog wel eens duren laat staan de oplossing hiervoor
Want bij die vriendin blijven zou waarschijnlijk niet kunnen en mijn stalbaas is niet zo makkelijk in dit soort dingen, maar dan moet ik een geschikte stalling zoeken voor 3 paarden en die heb je ook niet zomaar
. Dus ik wil me heel graag aanmelden maar eerst zegt mij dat ik de boel hier ff op de rit moet hebben.
vooruit dan ook hier.