Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Ik heb hem gelongeerd met enkele lijn en eigenlijk niks moeilijks gevraagd. Gewoon stappen en draven en rechtsom een galopje. Hij was harstikke braaf! Alleen alle bouwmaterialen en dingen die er op stal liggen die vond hij eng. Daar liep hij met een grote boog omheen.
maar gelukkig goed afgelopen. Is er iets veranderd qua voer? Meer op het gras bijvoorbeeld?
, wil ik eigenlijk niet dat je alleen met Duck buiten gaat, ook niet aan de hand. Wanneer hij achteruit zou beginnen lopen/trekken, sta je daar mooi machteloos, verzeil je ev in een gevaarlijke situatie en heeft Duck alweer "gewonnen".

amandananana schreef:Jeetje wat ontzettend rot dat hij nu zo tekeer gaat steeds! Je zou voor de zekerheid een fysio of osteo kunnen laten komen om met medische uit te sluiten maar het kan natuurlijk ook iets echt gedragsmatigs zijn.
Je vriend is ook vertrouwt met jullie samen toch? Misschien kan hij een paar keer mee?
. Ik vertel alleen de reden liever niet openbaar