@JolisaJ; Beterschap! Oh vrijpspringen vindt mijn pony ook te gek. Heb nu alleen geen materialen daarvoor.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En middenin een natuurgebied wonen, dat klinkt goed!
Precies, we hebben lol, en hij heeft toch een klein beetje uitdaging. Dat rijden komt wel weer.
Ik noem mijn paard van ong 1,64m ook vaak pony. Anders moet ik pony's en paard zeggen, dus zeg ik, ik ben bij de pony's geweest
Ze is ook erg fijn gebouwd. Gucci_ schreef:Wat een mooie omgeving daar Lusitana. En leuke pony'sIk noem mijn paard van ong 1,64m ook vaak pony. Anders moet ik pony's en paard zeggen, dus zeg ik, ik ben bij de pony's geweest
Ze is ook erg fijn gebouwd.
KittyDylan schreef:Wij zeggen altijd 'de paarden' en geen een komt over de 1.10 m
Baby heeft een nieuw halster (van LoesLucky @bokt)
[ [url=m/ZLJUTP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Blauw is echt haar kleur
LdJ schreef:Ik heb een 45cm singel. Nu van Thorowgood zonder elastiek. Daarvoor met elastiek, maar dat zat helemaal niet fijn. En daarvoor nog een hele fijne van Rosner, maar daar loopt hij zich nu op kapot. Allemaal 45cm

2 verschillende tinten van 1 kleur in een setje vind ik eigenlijk nooit kunnen haha
En dat terwijl ik hem pas 3,5 week heb! Vond het best bijzonder zo snel al
CastaMickey schreef:Bij jou vind ik het minder erg dan op een 'gewone' vos, jouw pony vind ik best licht. Maar mooi vind ik het niet. Maar gelukkig vinden we niet allemaal hetzelfde mooi, dan zou de wereld maar saai zijn2 verschillende tinten van 1 kleur in een setje vind ik eigenlijk nooit kunnen haha