Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lindamusters schreef:Blijf versteld staan van onze irocco, vandaag een van mn oppaskindjes mee, die hing uiteindelijk aan zn nek en ze mocht er alles mee doen en ze was best druk, terwijl normaal als het druk is hij onrustig wordt en vergeet rekening te houden dat ik er ook nog sta. Maar neehoor meneer letter goed op waar het meisje bleef en zette geen stap verkeerd, gek beest. Ook weer bitje in gehad vandaag, ging eigenlijk vanzelf en hij stond al een stuk minder te kauwen!
lindamusters schreef:Blijf versteld staan van onze irocco, vandaag een van mn oppaskindjes mee, die hing uiteindelijk aan zn nek en ze mocht er alles mee doen en ze was best druk, terwijl normaal als het druk is hij onrustig wordt en vergeet rekening te houden dat ik er ook nog sta. Maar neehoor meneer letter goed op waar het meisje bleef en zette geen stap verkeerd, gek beest. Ook weer bitje in gehad vandaag, ging eigenlijk vanzelf en hij stond al een stuk minder te kauwen!
F_inley schreef:Fin was er nog al klaar voor. We namen hem al mee wandelen ect maar na de wei merkte je gewoon dat hij klaar was voor licht werk. Ik ken Fin van 1 jaar dus ken hem door en door hij bloeide helemaal sinds hij wat mocht doen.
Ik denk persoonlijk dat als we hem nog een jaar sterker hadden laten worden we er meer problemen mee hadden gehad aangezien Fin wel eerst even de grenzen opzoekt en vervolgens heel braaf is.
Heb voor het beleren afspraken gehad met osteopaat, da en tandarts en alle drie zagen geen bezwaren.
Van de zomer mag hij ook zeker gewoon weer een aantal weken de wei op zonder iets te doen
Knert schreef:F_inley schreef:Fin was er nog al klaar voor. We namen hem al mee wandelen ect maar na de wei merkte je gewoon dat hij klaar was voor licht werk. Ik ken Fin van 1 jaar dus ken hem door en door hij bloeide helemaal sinds hij wat mocht doen.
Ik denk persoonlijk dat als we hem nog een jaar sterker hadden laten worden we er meer problemen mee hadden gehad aangezien Fin wel eerst even de grenzen opzoekt en vervolgens heel braaf is.
Heb voor het beleren afspraken gehad met osteopaat, da en tandarts en alle drie zagen geen bezwaren.
Van de zomer mag hij ook zeker gewoon weer een aantal weken de wei op zonder iets te doen
Ken al mijn jonge aanwinsten vanaf veulen, toch vind ik persoonlijk dat ik als eigenaar ze moet beschermen. Kans is groot dat het wel goed gaat. Maar een jaartje wachten gaan ze helemaal niet stuk van.
F_inley schreef:Knert schreef:Ken al mijn jonge aanwinsten vanaf veulen, toch vind ik persoonlijk dat ik als eigenaar ze moet beschermen. Kans is groot dat het wel goed gaat. Maar een jaartje wachten gaan ze helemaal niet stuk van.
Ieder zijn eigen keuze