Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het gaat ook wel eens leuk hoor. Ooitheb ik greageerd op een advertentie van een paardje dat weg moest omdat de dochter er niet mee kon springen,dat wou hij niet. Nou ik wil zelf ook niet springen dus geen probleem voor mij. Die mensen woonden een half uur riden van mij vandaan,en omdat ik geen auto heb kwamen ze me thuis ophalen. Toen we het huis naderden waarbij de pony op een weitje stond,zag hij ons en stond heel boos te kijken! Er kwam toen een bijrijdster die de pony voorreed,en met enige moeite kreeg die hem de bak rond. Toen ik erop maar de ponyhad helemaal geen zin,hij kleefde zo aan het groepje kijkers dat ik hem helemaal niet aan de gang kreeg. Nou ben ik ook absoluut geen goede ruiter hoor.Nou ja dit werd dus niets. Maar die mensen waren helemaal niet kwaad of teleurgesteld,ze hebben nog gezellig drankjes gehaald en we hebben er nog de hele avond gezeten en over paarden gekletst,en me vervolgens weer naar huis gebracht.Zo kan het dus ook gaan,gewoon gezellig met elkaar en de paarden omgaan en de beste combinatie uitzoeken. cherell0 schreef:Soms heb je weinig keus...
Ik kan het weten.
Vorig jaar een verwaarloosde pony opgevangen.
Ze is nu weer op een mooi gewicht maar ik kan haar niet meer bieden wat zij nodig heeft kwa leef omgeving en kwa aandacht.
En daar leid mijn therapie paard en ik ook in mee.
Ik doe nu met beide niets omdat ik het heel vervelend vind de ander te laten staan.
Deze pony is al 25 jr. en ik heb het er dan ook erg moeilijk mee.
Heb er veel stress en onrust van en slaap dan ook heel slecht.
pillow schreef:cherell0 schreef:Soms heb je weinig keus...
Ik kan het weten.
Vorig jaar een verwaarloosde pony opgevangen.
Ze is nu weer op een mooi gewicht maar ik kan haar niet meer bieden wat zij nodig heeft kwa leef omgeving en kwa aandacht.
En daar leid mijn therapie paard en ik ook in mee.
Ik doe nu met beide niets omdat ik het heel vervelend vind de ander te laten staan.
Deze pony is al 25 jr. en ik heb het er dan ook erg moeilijk mee.
Heb er veel stress en onrust van en slaap dan ook heel slecht.
Maar waarom lijd (als je dat bedoelt) je therapiepaard en jezelf daar onder. Je kunt dat oude dier toch gewoon laten staan. Dat is toch niet zo erg. De meeste paarden vinden het niet erg als ze niks hoeven doen, je moet ze geen menselijke gedachten toedichten, want die hebben ze niet.