Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
pol013 schreef:Was ook zeker niet als commentaar bedoelt. was benieuwd hoe je dat zelf zag.
Ik zie overal al zoveel extreem (veroordelende) meningen voorbij komen.
Je hebt nu een reden en een duidelijk doel voor ogen. We hebben bij jou al lang gevolgd welke weg je hebt afgelegd dus ik kan mij voorstellen dat je nu even voor een omweg kiest om te bereiken wat je wil bereiken.
moniek21 schreef:De beelden zijn er , er zit wel een slof om maar dat is puur voor de veiligheid, zodra hij z'n hoofd omhoog kan doen bouwt hij zoveel spanning op en dat gaat ie rennen ... En nu laat ie stukjes z'n hals ook wat vallen.
https://youtu.be/RVa2XCXZo5E
Carmuh schreef:Gisteren weer met hummie bezig geweest....die heeft een rare bult onder haar kaak, precies waar de neusriem zit. Gisteren de neusriem maar even wat hoger gedaan en vandaag het hoofdstel met lage neusriem binnen gehad, daar maar even tijdelijk mee rijden. Ze ging weer erg fijn al krijt ze steeds meer praatjes, gisteren vooral last van bakkabouters. Even goed aangepakt en toen ging ze wel erg fijn lopen! Komende dagen heeft ze lekker vrij met dat warme weer...
Leonie_M schreef:Ik vind hayd zo'n gaaf paard Moniek. Jammer van de spanning.
Morgen ga ik die van mij ophalen. Eindelijk komt hij naar huis. Kan ik er lekker zelf mee aan de slag.
Nu alleen nog een leuke naam verzinnen. Want die hij nu heeft is echt niet uit te spreken
moniek21 schreef:Dank je Leoni![]()
Ulysses , ik heb dat ook weleens gehad met een paard, ik deed dat ook rustig als hij een paar passen vooruit deed zelf hem weer een paar passen achterwaarts en weer voorwaarts en weer achterwaartsdat hielp bij mij.