Marein schreef:Net het hele topic doorgenomen, wat een boeiend verhaal! Aangezien we met ons paard in een gelijkaardige fase zitten, is het wel fijn om te lezen hoe het zadelmak maken en beleren bij iemand anders verloopt. Met de ups en downs die erbij horen!
Fiego is een hele knappe KWPN'er, zo'n mooi kleur. Hele mooie uitstraling ook.
Hoe gaat het nu met hem? Kan je hem nog berijden? Hoe is het met zijn nieren en de rug?
Heel veel succes met hem en als ik het zo lees, heb je echt al engelengeduld met hem gehad, en samen een hele weg afgelegd. Ik hoop dat jullie in elkaars buurt ontspanning kunnen vinden en dat herplaatsen niet aan de orde hoeft te komen!
Ik volg zeker Fiego's en jouw verhaal verder.
Het gaat goed met hem. Rijden heb ik uiteraard niet meer geprobeerd nadat het mis ging doordat hij last kreeg van zijn rug. En dat wilde ik alleen weer gaan oppakken als ik een eventuele juiste ruiter had die hem een aantal keer in de week kon rijden. Die heb ik nu dus gevonden

Samen zullen we hem eerst weer sterker maken (de osteopaat vind zijn rug wel erg goed voelen qua lossigheid, dierenarts vond de gevoeligheid op de rug, bij de nieren, ook weer prima voelen) en gewoon vanaf 0 beginnen. Het zal wellicht sneller gaan, doordat we al een training hebben gehad, maar we zullen het stap voor stap nalopen