Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
NaSan schreef:@ InekeN wat een mooie oplossing zo! Dan val ik niet onder iedereen. Ik zoek juist een jong klein paardje, 150-160 en voorkeur voor een merrie, maar ben ook nog niet veel tegengekomen. Ik heb niet veel eisen, maar heb ook nog niets gevonden. Wel al 2 ponies laten keuren, maar beide afgekeurd helaas.
annisatjj schreef:Ik ben ook nog steeds op zoek.
Ik zoek een paard vanaf de 1,65. Merrie of ruin minimaal 5 jaar
L/m niveau maar moet ook een sprongetje kunnen maken
Kleur maakt niks uit
Budget tot de 13.000 euro
Het lijkt zo of ik best veel eisen heb, maar dat moet met mijn opleiding
Heb wel gelukkig nog even de tijd voor ik een moet hebben nog anderhalf jaar
Dus ik kan nog rustig van me ponytjes afscheid nemen. Wat toch wel erg moeilijk is
InekeN schreef:Heb net ook nog leuke site ontdekt: FH Horses.com. Zit in Groningen en er staan duidelijke foto's en vaak ook al filmpjes bij. Mijn voorkeur heeft Dr. RossiWat een leukerd. Moet eigenlijk studeren maar Bokt is aanlokkelijker
![]()
Wat irritant zeg, al 2 ponys achter elkaar afgekeurd... Maar volhouden, eens komt de goede voorbij moet je maar denken!
_Lotte_ schreef:InekeN schreef:Heb net ook nog leuke site ontdekt: FH Horses.com. Zit in Groningen en er staan duidelijke foto's en vaak ook al filmpjes bij. Mijn voorkeur heeft Dr. RossiWat een leukerd. Moet eigenlijk studeren maar Bokt is aanlokkelijker
![]()
Wat irritant zeg, al 2 ponys achter elkaar afgekeurd... Maar volhouden, eens komt de goede voorbij moet je maar denken!
Voor Dr. Rossi kun je je spaarrekening helemaal plunderen
Marleen_ schreef:Jeetje jullie kletsen stevig door.
Mijn knappe haflinger is vandaag naar Noor Tanger gegaan, zij gaat hem voor mij verkopen, was even een heftig dagje maar ik heb er vrede mee. We gaan een superbaasje voor hem vinden.
emma525 schreef:Het is de vos merrie (sommige verklaren me misschien voor gek) maar dit is ook na overleg met mijn instructrice. En met het idee, als de opleiding niet goed gaat wil ik ook nog een paard waar ik tevreden mee ben.
InekeN schreef:Heb net ook nog leuke site ontdekt: FH Horses.com. Zit in Groningen en er staan duidelijke foto's en vaak ook al filmpjes bij. Mijn voorkeur heeft Dr. RossiWat een leukerd. Moet eigenlijk studeren maar Bokt is aanlokkelijker
![]()
coroosje schreef:emma525 schreef:Het is de vos merrie (sommige verklaren me misschien voor gek) maar dit is ook na overleg met mijn instructrice. En met het idee, als de opleiding niet goed gaat wil ik ook nog een paard waar ik tevreden mee ben.
Lijkt me inderdaad verstandig, je koopt je paard niet alleen voor de opleiding. (Ben denk ik trouwens de enige die nog geen plaatje/filmpje van je vos to be heeft gezien... pb staat open
)