Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
persoonlijk op mij afgestemde werken beter

) paarden hebben en mensen zoals ik die ook bang zijn maar eigenlijk toch gezegend zijn met hele brave paarden... Had ik een paard uit de eerste categorie gehad, zou ik waarschijnlijk het paardrijden voorgoed vaarwel gezegd hebben.... lindahertha schreef:ik merk bij mij dat het een wisselwerking is tussen verdi en mij, ik wordt zenuwachtig van hem en hij van mij, als een van de 2 op een of andere reden rustig is, wordt de ander dat ook wel, en dat betitelen we dan als een goede dag. het grappige is dan wel, dat ik wel van verdi verwacht dat hij maar normaal moet doen (lees, niet kijkerig) maar dat ik zelf mijn angst ook niet kan stopzetten....dus zo houden we elkaar lekker aan het werk.

kan ik weer met de poownies wandelen op het strand. Vind dat zooooooooo lekker he, lekker uitwaaien
maar er zijn ook bedrijven op internet die het aan de hand van een foto doen (lijkt mij beetje onbetrouwbaar en onzinnig hoor)

?
riagr schreef:...Mag ik dan toch in de tussencategorie? ....

) Citaat:ga jij weer moeilijk doen hoor
Story of my life...
. Ik moet leren minder te denken, en meer gewoon te handelen op dat wat ik voel... dan is mijn paardje toch ineens een heel stuk makkelijker! ( Oftewel: baasje is ineens een stuk duidelijker, waardoor het voor de pony ook echt makkelijker is om te doen wat er gevraagd wordt...) 

voelde zo fijn.