Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Alice13 schreef:Zadelmak heb ik nog niet gedaan omdat ik dat eigenlijk niet wilde! maar zit daar nu toch overna te denken!
Ik vul vaak alleen maar LM in want ik vind het gewoon al niks als het paard 8 is en hij nog niv B heeft!
Elke keer nog aan het dubben over 3500 maandag ga ik bellen om te kijken of ze haar nog heeft:D

Ik kan denk ik dus niet echt oordelen over of het ook echt een 'goed' paard is, maar nogmaals allemaal succes met jullie zoektocht enzo, hihi! 
( maar eigenlijk weet ik gwn nog niet wat ik wil
)
Dat zou ideaal zijn en goedkoper als bij hottra.. 

Nu ben ik stiekem toch wel erg benieuwd naar een foto
. Zal ik zeker even doen. topic geplaatst in Gangenpaarden. Eens kijken wat men daar zegt. ElineS schreef:Ik ga misschien een paard kopen, waar ik echt verliefd op ben geraakt. Ik ben aan het rekenen geslagen en aan het denken. Een draver. Vos. Merrie. Ze is nu tien. Eén wedstrijd in de B gedaan, één winstpunt. Papieren, pfoeah, die zijn allemaal in het Frans want ze komt uit Frankrijk. De afstamming is mij totaal onbekend. Sowieso heb ik geen verstand van papieren... Of van prijzen. Daarom dat ik overal advies aan het vragen ben, voordat ik ook maar een actie onderneem. Wat is een redelijke prijs?
Een kennis van me schat haar rond de 4000,-. De eigenaar is nog wat vaag over de prijs. Die heeft meer zoiets "Wat wil je ervoor geven?" En aangezien ik geen idee heb... Ik wandel iedereen maar langs die wat kennis van paarden heeft. Misschien dat ik iemand mee moet nemen daar naartoe die meer verstand heeft dan ik om naar haar te kijken, maar zou zo niet 1.2.3 weten wie.
kunamosity schreef:Niene87 schreef:Kuna - mocht dat vosje van MP wat zijn die zo mooi is.. Dineke heeft trailer te huurDat zou ideaal zijn en goedkoper als bij hottra..
Inderdaad! Kan alleen zelf geen trailer rijden. Durf ik ook niet;) dus moet ff iemand zien te regelen met aanhangrijbewijs!

ElineS schreef:Ik ga misschien een paard kopen, waar ik echt verliefd op ben geraakt. Ik ben aan het rekenen geslagen en aan het denken. Een draver. Vos. Merrie. Ze is nu tien. Eén wedstrijd in de B gedaan, één winstpunt. Papieren, pfoeah, die zijn allemaal in het Frans want ze komt uit Frankrijk. De afstamming is mij totaal onbekend. Sowieso heb ik geen verstand van papieren... Of van prijzen. Daarom dat ik overal advies aan het vragen ben, voordat ik ook maar een actie onderneem. Wat is een redelijke prijs?
Een kennis van me schat haar rond de 4000,-. De eigenaar is nog wat vaag over de prijs. Die heeft meer zoiets "Wat wil je ervoor geven?" En aangezien ik geen idee heb... Ik wandel iedereen maar langs die wat kennis van paarden heeft. Misschien dat ik iemand mee moet nemen daar naartoe die meer verstand heeft dan ik om naar haar te kijken, maar zou zo niet 1.2.3 weten wie.