Gruella

Good God
Googoo Doll
Goldplay
Grietje
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JPitty schreef:Voor hafje denk ik meteen aan: Edelweiss. Maar da's natuurlijk geen Engels.
Of ik denk aan iets met Gold/ Golden erin, vanwege hun kleur, denk dan aan: Fields of Gold, Golden Girl of gewoon Goldy.
Heb jij anders miss een foto van het paard? Dat denkt voor mij iets makkelijker...
Rianne12 schreef:Hee bedankt allemaal voor de reacties!
Waar ik nu nog zit tussen te twijfelen:
Giselle
Gaia
Giullia (weet niet hoe je het uitspreekt)
Grace
Ginger
Gaby
Welke zouden jullie kiezen?
En voor een haflinger is het idd wel leuk om er gold in te verwerken!
Lydalfa schreef:Rianne12 schreef:Hee bedankt allemaal voor de reacties!
Waar ik nu nog zit tussen te twijfelen:
Giselle
Gaia
Giullia (weet niet hoe je het uitspreekt)
Grace
Ginger
Gaby
Welke zouden jullie kiezen?
En voor een haflinger is het idd wel leuk om er gold in te verwerken!
Giullia kun je op twee manieren uitspreken: Gewoon als Julia of op z'n 'Spaans', dan wordt het zoiets als: "choelia". Persoonlijk vind ik het laatste dan leuker. De Giullia op onze manege werd meestal als Julia aangesproken.
Tsjah voor een Haflinger vind ik persoonlijk Duits gewoon het mooist. Maar Fräulein vind je zeker niks? Of Heidi, Helga?![]()
Als je Sissi mooi vindt zou je de naam ook iets minder cliché kunnen maken door haar bijvoorbeeld: "Sisi-lein" te noemen. Het toevoegen van 'lein' is, corrigeer me als ik het fout heb, volgens mij in het Duits een 'verkleining' voor meisjesnamen. En ook meteen een soort liefkozing. Nene (de zus van keizerin Sisi) is natuurlijk ook een mooie naam.
En als het een trotse merrie is vind ik 'Kaiserin' ook wel gaaf. Maar ja, als je dan heeeel graag engels wilt is Empress natuurlijk ook wel gaaf.