Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Onassa schreef:Ik let er eigenlijk nooit zo op ben wat dat betreft slordig.
Maar volgens mij krijg ik keurig elke maand het blad in huis en is er kort geleden het jaarlijkse bedrag afgeschreven.
Het is dat het niet duur is, anders zou ik het wel wat beter in de gaten houden.
meteen maar met grote stift retour op gezet en weer op de post gedaan jesskn schreef:Ik heb vandaag ook april gekregen, maar er zat geen brief bij dat ze over/samen zijn gegaan.
Ik heb meerdere dingen gemaild met Astrid maar bij mij blijft ze voet bij stuk houden dat ik aangetekend moet opzeggen
jesskn schreef:Ik heb vandaag ook april gekregen, maar er zat geen brief bij dat ze over/samen zijn gegaan.
Ik heb meerdere dingen gemaild met Astrid maar bij mij blijft ze voet bij stuk houden dat ik aangetekend moet opzeggen
Mirei schreef:thx voor dat 010 nr...ga ze dinsdag weer bellen, nu net te laat hoor ik op dat voicemail bandje...grrr
Kreeg nu ineens een briefje dat mijn abbo van dier is samengevoegd met horsimo...maar ik wil het helemaal niet meer hebben....
Bij de bank al de machtigingen ingetrokken en ook al laatst die 40 euro laten storneren....weet niet waar ze mee bezig zijn.....