Lidmaatschap Horsimo: waarschuwing

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kleinvosje

Re: Lidmaatschap Horsimo: waarschuwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 22:02

Onassa, vind jij het normaal dan dat een blad ineens twee keer zo duur wordt, te laat of niet wordt geleverd, en dan ook nog eens zonder mededelingen verandert van samenstelling? Misschien is het voor jou bijzaak, of niet veel geld, maar ik persoonlijk vind dat wel...

Fronika

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 22:06

ik vind het veel geld voor een blad wat helemaal niet up to date is. het lijkt gewoon nergens op hoe ze hun abonnees behandelen

kehdra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 05:58

Onassa schreef:
Ik let er eigenlijk nooit zo op ben wat dat betreft slordig.
Maar volgens mij krijg ik keurig elke maand het blad in huis en is er kort geleden het jaarlijkse bedrag afgeschreven.
Het is dat het niet duur is, anders zou ik het wel wat beter in de gaten houden.

ik weet niet of het bij jou het geval is, maar bij de meesten is er laatst 39 euro afgeschreven, terwijl het normale abbo geld 19 euro is.
dan hebben we dus 60 euro voor hun flutblaadjes, wat nu in DIER is veranderd, betaald. vind jij dat niet duur?

Heb jij maart dan ook gehad?

IngridB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 08:10

Ik heb dus ook het april nummer vandaag gekregen.
Zit een brief bij dat het blad Horsimo en Dier samen zijn gegaan en deze vanaf nu elke maand in
de bus valt. Gae straks ff bellen voor de zekerheid, want heb niet voor niets opgezegt natuurlijk!!!
En belachelijk dat ze dit zomaar gaan samenvoegen natuurlijk.
OOk bij dit hadden ze van te voren een brief moeten sturen met de vraag of je dit wel wil!
Maar goed, ik moet het niet en ga ze straks daarover bellen voordat er wéér geld wordt afgeschreven van mijn rekening.

Lynske78

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 12:26

Heb vandaag ook de rekening gekregen van 39.95. Moet ik die betalen of kan ik het opzeggen. Omdat er meestal een opzegtermijn aan gebonden is. Kunnen ze zomaar dat geld verhogen? Of moet ik voor dit jaar nog betalen?

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 12:27

NIET BETALEN!!! Bel ze op en zeg dat je het niet eens bent met de onverwachte en onaangekondigde prijsverhoging en dat je je abo niet wilt verlengen. Dat mogen ze niet weigeren.

Cleo12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 12:34

Ja ze mogen niet ineens de abo prijs verdubbelen zonder je eerst op de hoogte te stellen. Dus bedrag terugvorderen. Kan iemens precies vertellen hoe je een rekening bij je bank blokkeerd? Dan doe ik dat ook meteen. Heb ook al opgezegt dus (aangetekend), maar vertrouw ze voor geen meter. Ben benieuwd of de Horsimo vanavond bij mij in de bus ligt, Gisteren nog niet....

Lynske78

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 12:45

Heb net gebeld en zei dat ik het niet eens was met de prijsverhoging en ze hadden ook geen notificatie gegeven dat ze dat gingen doen.
De vrouw aan de telefoon zei "ok dan krijgt u vanaf nu geen tijdschriften meer en is bij deze uw abbonement beeindigd" En ik hoeft de bijgesloten rekening van 39.95 niet te voldoen.
Dat ging makkelijk ;)
Iets te gemakkelijk als je het mij vraagt. Ben benieuwd of ik er nu helemaal vanaf ben.

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 12:51

Bij mij is er in juni 2009 voor het laatst, € 23,60 afgeschreven door PubliForce...

Cleo12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 12:51

Lynske, welk nummer heb je gedraaid? Ik wil dat hebben, of is dat het betaalde 0900 nummer? Dat wilde ik ook bellen om op te zeggen, maar ja als je 10 minuten in de wacht staat a 80 ct. per minuut is een aangetekende brief goedkoper....

Lynske78

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 12:53

had even gegoogled en op het forum van tros radar hadden ze een nummer 010-4090099 en dan niet optie 1(abbo opzeggen) kiezen maar 3 of zo. Anders nemen ze gewoon niet op.

Mirei

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 16:31

thx voor dat 010 nr...ga ze dinsdag weer bellen, nu net te laat hoor ik op dat voicemail bandje...grrr
Kreeg nu ineens een briefje dat mijn abbo van dier is samengevoegd met horsimo...maar ik wil het helemaal niet meer hebben....

Bij de bank al de machtigingen ingetrokken en ook al laatst die 40 euro laten storneren....weet niet waar ze mee bezig zijn.....

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 16:37

ik heb net april ontvangen :') meteen maar met grote stift retour op gezet en weer op de post gedaan

kehdra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 16:56

Ik heb een mail van astrid gehad een dikke week terug dat mijn abbo per direct is opgezegd... Krijg ik vandaag toch nog een of ander flutje in de bus....

Toch maar weer eens een heel boos mailtje naar astrid, en morgen dat 010 nummer bellen dus....

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 17:53

Heb vandaag april ontvangen, maar had ook al gemeld dat ik mijn abbo wilde opzeggen, nog geen reactie gehad... Ook vind ik het nu een flutblad, bijna geen paarden en 4x minder dik en met 10x minder diepgang en interessante onderwerpen... Ik had er trouwens geen brief bij zitten dat hij samengevoegd is met dier... Maar wel gewoon honden enzo in het blad..

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 19:40

Waah, iedereen die heeft opgezegd krijgt nu dus maand april, en ik heb maart en april nog steeeeds niet
Afbeelding

Maaike_Ma

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 19:45

ik heb al 3 maanden geen blad gekregen:S

Jess

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 20:02

Ik heb vandaag ook april gekregen, maar er zat geen brief bij dat ze over/samen zijn gegaan.

Ik heb meerdere dingen gemaild met Astrid maar bij mij blijft ze voet bij stuk houden dat ik aangetekend moet opzeggen :(

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 20:05

kan je niet een mail van een andere bokker gebruiken om dr klem te zetten?

PascalB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 20:21

jesskn schreef:
Ik heb vandaag ook april gekregen, maar er zat geen brief bij dat ze over/samen zijn gegaan.

Ik heb meerdere dingen gemaild met Astrid maar bij mij blijft ze voet bij stuk houden dat ik aangetekend moet opzeggen :(

Lees eens Mag je abonnement per e-mail opzeggen

misschien heb je wat aan het stuk:
"Als je het abonnement echter "langs elektronische weg" afsluit, dan staat er in de wet (art. 6:267 BW) dat je langs diezelfde weg het contract ook weer kunt ontbinden. Alleen, "ontbinden" is een speciaal geval: dat doe je als je opzegt wegens wanprestatie en dergelijke"

Als ze steeds niet leveren of veel te laat lijkt het me een wanprestatie.
Ik ben dan wel geen jurist ;)

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 20:25

Ik heb hem ook gehad; zonder brief overigens.
Wow. dat is slecht geworden!
Ik was al verbaasd dat het nu ook over honden en katten ging. De info ging weer nergens over. Dat stuk over longeren.....wat een slecht artikel!
Op zich zou mijn abbo september eindigen maar ik denk dat ik gewoon eerder wil stoppen en geld terug wil want ze blijven in gebreke!

kehdra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 20:47

jesskn schreef:

Ik stuur je zo even iets door, waar je uit kan halen hoe je nu kan opzeggen. Ik eet even mijn bord leeg.

sarosxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 21:16

Ik heb ook vandaag de nieuwe Poesimo gekregen :roll:
Met daarbij een brief met dikke vette letters INGEBREKESTELLING

Uit onze administratie is gebleken dat Publi Force B.V. bovenstaande verschuldigde bedrag (39,95 dus) voor de adminstratie en verzendkosten tbv uw lidmaatschap niet van uw rekening heeft kunnen incasseren
Er is echter toestemming voor automatische incasso betreffende het door u gewenste lidmaatschap bij ons aanwezig.

Om u de mogelijkheid te geven aan uw betalingsverplichting te voldoen, verzoeken u om het openstaande factuurbedrag o.v.v. uw klant- en factuurnummer binnen 14 dagen na dagtekening van deze brief aan ons over te maken op het rekeningnummer 24.48.22.263 Fortis Bank Den Bosch t.n.v. Publi Force B.v.

VOORKOM ONNODIGE EXTRA KOSTEN
Indien betaling binnen bovengenoemde 14 dagen uitblijft, zullen wij deze factuur overdragen aan de daartoe bevoelgde gerechtelijke instantie voor het innen van het verschuldigde bedrag, verhoogd met de daarbij behorende kosten.

Gelukkig ik heb alle mailtjes nog, ik zou ook geen abonnement meer hebben en ik mocht de 39,95 storneren. Het is wel duidelijk dat ze alle beetjes bij elkaar aan het schrapen zijn :Y)

sarosxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 21:19

Mirei schreef:
thx voor dat 010 nr...ga ze dinsdag weer bellen, nu net te laat hoor ik op dat voicemail bandje...grrr
Kreeg nu ineens een briefje dat mijn abbo van dier is samengevoegd met horsimo...maar ik wil het helemaal niet meer hebben....

Bij de bank al de machtigingen ingetrokken en ook al laatst die 40 euro laten storneren....weet niet waar ze mee bezig zijn.....

Zou ik ook dat 010 nummer mogen?

Jess

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 21:21

Dat 010nr staat een paar posts boven je.