Had weer een nieuwsbrief vandaag gekregen van liddl! Dus ik hopen natuurlijk: zou het dan nu wel zo zijn.. Maar nee... Wel een paardendekbed dan haha maar voorderest slaapkamer dingen in de aanbieding enzo..
Ik heb gisteren zo'n reflectiebandje dat ze onlangs verkochten in de Lidl gevonden op straat
goudlokjes22
Geplaatst: 23-10-10 11:00
Priscilla__ schreef:
loeky_flap schreef:
pfff, het wordt wel tijd ja Heb nodig nieuwe spullen nodig xd
Inderdaad.
Ik ook!
goudlokjes22
Geplaatst: 23-10-10 11:01
Maar dan hoop ik wel dat ze nu iets anders hebben, niet elke keer de zelfde spullen, want die heb ik allemaal al.
BlackShadowZ
Geplaatst: 23-10-10 11:03
Volgens mij komen ze wel binnekort, want vorig jaar waren ze er ook rond sinterklaas-kersmis. ja inderdaad, of in elk geval andere kleuren dan bruin en blauw xd
Ik heb een paar maanden geleden een dekje bij de lidl gekocht
01San
Geplaatst: 24-10-10 22:54
Er is iemand hier in dit topic die zou het melden!!! Weet haar naam niet meer.. Maar ze werkt bij de lidl en weet meestal een week van te voren als het binnen komt!! En ik ben geabboneerd op de lidl nieuwsbrief haha alleen maar om te weten wanneer de paardenspullen komen
Is altijd een vaste maat Maar kan verschillen per dekensoort (afgelopen zweetdekens waren bijvoorbeeld ±175 en de zomerdekens van de aanbiedingen daarvoor zaten alweer op, ik geloof, 205).
Bellen zal vast geen zin hebben. Gewoon afwachten tot er weer is.
jadee08
Geplaatst: 25-10-10 18:33
Pfft ik wil zo graaag een zweetdeken voor mijn pony! en ze zouden vbij de lidl een lekkere dikke pad vooro nder het zadel moeten verkopen look a like anky ofzo . en en peescbeschermers en springschoenen met net bont ofzo dan zou ik echt de hele winkel leeg kopen