Schaam jij je met paardrijkleding?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lindava1989

Re: Schaam jij je met paardrijkleding?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 22:10

Daar zit ik nou echt niet mee!
Het zit lekker en als ik net mijn paard gedaan heb en ik moet nog naar de winkels zal ik ook zo gaan! haha

xDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 23:30

Ik schaam me totaal niet, als ik klaar ben met me paard, ga ik ook wel eens booschappen doen, dan doe ik dat gewoon in me paardrijbroek en me thermolaarzen.

ladyharma

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 20:32

kan me totaal niets schelen wat ze ervan vinden :D :o

strawberrry

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 21:31

het maakt mij niets uit het liefst loop ik elke dag in mijn rijkleding (loop ook 5x per week mee) ik vind het wel leuk want elke keer als ze dat zien zeggen ze heel zachtjes "kijk die heeft paardrijkleding aan" en ze zeggen dat vaak positief maar soms ook negatief!!

Groetjuhh

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 12:18

Ik ga zo in mijn rijkleding naar school :=
heb alleen een engelse toets van 1 uur en moet daarna meteen door naar stal. Dus ja dan moet je wel eens wat ;)

Girl In The Mirror

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 14:32

Alleen even snel naar de supermarkt in rijkleding vind ik niet zo heel erg, maar als ik mijn rijlaarzen aanheb, voel ik me wel ongemakkelijk, dat ziet er echt zo uit alsof je je paard buiten hebt geparkeerd. Dus dan doe ik liever uggs aan of ander soort 'normale' laarzen. Ik moet ook zeggen dat ik liever een effen rijbroek aan heb zonder leren zitvlak en gekleurde kniestukken als ik in het openbaar verschijn. :P

Sanniee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 13:01

nee mij maakt het ook helemaal niets uit!
ik vind het op een één of andere manier wel leuk zomaar door de stad lopen met me rijkleding.
boeit mij echt helemaal niets wat mensen van mij vinden. :D

ladyharma

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 21:24

Nee dus echt niet!
het kan me echt niet schelen hoe mensen over me denken of hoe ze naar me kijken :o

ladyharma

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 21:26

owja en ik ging op terra ook geregeld in rijkleding naar school :o want soms ging ik erna rijden enzzz weetje (a)
xx

harrymalda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 22:41

als jongen zijnde voel ik mij niet altijd op mijn gemak
maar verder maakt mij dat niet veel uit wat een ander vind

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 22:47

ja ik schaam me, als de dood dat ik klasgenoten tegenkom ofzo :o .

Simone_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 23:04

Nee ik schaam me zeker niet. :D

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 20:47

Morgen moet ik met m'n paardrijkleren naar het station lopen, en dan de bus in..

En ergens ben ik wel heel nerveus. :=

Girl In The Mirror

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 21:09

Ragnaaa schreef:
Morgen moet ik met m'n paardrijkleren naar het station lopen, en dan de bus in..

Ik moet ook altijd met het OV, maar ik doe altijd een broek die een maatje groter is aan over mijn rijbroek (vandaag had ik zelfs een thermolegging aan, een rijbroek en een spijkerbroek :') ). Je rijlaarzen kun je in een tas meenemen, dan doe je er gewoon gympen, sportschoenen, 'normale' laarzen etc bij aan.
Dacht het niet dat ik op Den Haag centraal met mijn rijbroek, rijlaarzen en rijjack ging rondlopen... :D En dan ook nog een zweepje in mijn hand en mijn cap alvast op, hihi. :9

bosmonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 21:12

ik geef er eigenlijk weinig om. ben vandaag na het rijden (halfbevroren) met mn rijkleding de supermarkt in gelopen. ligt op de weg naar huis, dus was wel zo makkelijk. kwam toevallig nog iemand tegen met rijkleding, dus dat was wel grappig. ben soms wel bang dat ik 'te erg' stink. mijn paard staat bij een varkensboer, dus ik ruik naar paard en varken.....

amber15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 21:26

schaam me nergens voor, hoor!
ben een keer in m'n rijkleding boeken terug wezen brengen naar de bieb.
was toen wel bang dat ik modder achter zou laten op die mooie, schone vloerbedekking...
viel uiteindelijk wel mee...

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 21:36

Girl In The Mirror schreef:
Ragnaaa schreef:

Ik moet ook altijd met het OV, maar ik doe altijd een broek die een maatje groter is aan over mijn rijbroek (vandaag had ik zelfs een thermolegging aan, een rijbroek en een spijkerbroek :') ). Je rijlaarzen kun je in een tas meenemen, dan doe je er gewoon gympen, sportschoenen, 'normale' laarzen etc bij aan.
Dacht het niet dat ik op Den Haag centraal met mijn rijbroek, rijlaarzen en rijjack ging rondlopen... :D En dan ook nog een zweepje in mijn hand en mijn cap alvast op, hihi. :9

Hahaha, ik zie het al compleet voor me! :')

Ik doe mijn rijbroek en - jas wel aan, met m'n Puma's of mijn gewone laarzen eronder aan.

En mijn laarzen en cap, die hoeven niet mee, aangezien ik deze keer nog niet ga rijden. :)
Dus dat scheelt al!

eppie38

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 21:41

Vanmorgen liep ik in de appie hein, kwam ik mijn arrogante buurvrouw tegen, he buuf, boodschappjes doen riep ik vrolijk, keek ze eerst naar mijn prachtige hemelsblauwe crocs (zijn gevoerd dus waarom niet) daarna naar de rest van mijn outfit, trok haan neus op en liep door, tsssss, hoezo eigendunk.
Ik wurm mezelf tenminste niet in skipak 36 terwijl ik maatje 54 heb.
Oke mijn kledingkeuze was beetje extreem wie loopt er nu in blauwe crocs met die sneeuw maar als ik bij de paarden ben geweest, trek ik mijn rijlaarzen uit en maak het mezelf makkelijk, niks mis mee toch.

dian_fiona

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 21:43

het kan mij eigelijk helemaal niks schelen , en zo erg ruik je het toch ook weer niet? :P

Aurelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 21:48

Ja, ik ga in de winter ook met de bus naar de manege (3 kwartier fietsen/bussen) gelukkig kan ik blijven zitten want zo over het station rondlopen vind ik niet zo prettig. Zelfs bij de bushalte wordt ik al vaak genoeg nageroepen. Ik merk ook dat mensen liever niet naast me gaan zitten, ik zal wel stinken dan := . Maar als het niet nodig is ga ik niet in mijn rijkleren rondlopen.

Dian Fiona: zelf ruik je dat niet maar anderen ruiken dat wel. Net zoals met rokers. Al vind ik dat persoonlijk nog erger.

Zarahan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 02:12

Ik schaam niet als ik op weg thuis na concours op tankstation ga of met vriendinnen die ook rijkleren dragen even snel naar de supermarkt ga maar verder wissel ik altijd kleren voordat ik ergens ga. Ik wil niet stinken of vies rondlopen...

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 10:33

Mij intereseerd het helemaal niets
Ik wil paardrijden dus ik kan ook naar paarden ruiken ja!
En mensen die er problemen mee hebben blijven maar uit mijn buur t :D

Welshponygek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 10:48

Ik schaam me er niet mee. Soms ruik ik in gewone kleding meer naar paard. Vorige week was ik samen met een vriendin in een kledingzaak. Het enige paardgerelateerde dat we droegen was een schone paardrijbroek. We zouden namelijk eerst een cadeau kopen en vervolgens door naar stal. Dus we droegen helemaal niets dat naar paard rook, maar die mevrouw in die kledingzaak kon het niet laten er een opmerking over te maken.

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 15:01

In principe schaam ik me niet voor mijn paardrijkleren hoor, maar ik zou er niet even mee langs de uni gaan. := Verder scheelt het wat mij betreft ook wel als je nog naar stal moet of al bent geweest. Als ik naar stal ben geweest, onder de haren zit en ben ondergekwijld, dan ga ik eerst wel even naar huis en wat anders aan doen voordat ik boodschappen ga doen :D .

JD_Mokkeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 19:52

Ik schaam me zeker niet.
Ga ook gerust even snel een paar boodschapjes doen in mijn kloffie,
mensen mogen zien wat mijn hobby is.
Maar wat ik wel erg schandelijk vindt, is dat er veel meiden van mijn
leeftijd gewoon compleet met sporen en zweepje uitgebreid gaan winkelen in het centrum.
Ben ook weleens in mijn paardrijkloffie naar school geweest, was eenmalig omdat ik in een andere plaats op school zat, dan waar ik woonde, en daardoor ECHT geen tijd had om me om te gaan kleden thuis.