Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ragnaaa schreef:Morgen moet ik met m'n paardrijkleren naar het station lopen, en dan de bus in..
En ergens ben ik wel heel nerveus.
). Je rijlaarzen kun je in een tas meenemen, dan doe je er gewoon gympen, sportschoenen, 'normale' laarzen etc bij aan.
En dan ook nog een zweepje in mijn hand en mijn cap alvast op, hihi.
Girl In The Mirror schreef:Ragnaaa schreef:Morgen moet ik met m'n paardrijkleren naar het station lopen, en dan de bus in..
En ergens ben ik wel heel nerveus.
Ik moet ook altijd met het OV, maar ik doe altijd een broek die een maatje groter is aan over mijn rijbroek (vandaag had ik zelfs een thermolegging aan, een rijbroek en een spijkerbroek). Je rijlaarzen kun je in een tas meenemen, dan doe je er gewoon gympen, sportschoenen, 'normale' laarzen etc bij aan.
Dacht het niet dat ik op Den Haag centraal met mijn rijbroek, rijlaarzen en rijjack ging rondlopen...En dan ook nog een zweepje in mijn hand en mijn cap alvast op, hihi.

. Maar als het niet nodig is ga ik niet in mijn rijkleren rondlopen.
Verder scheelt het wat mij betreft ook wel als je nog naar stal moet of al bent geweest. Als ik naar stal ben geweest, onder de haren zit en ben ondergekwijld, dan ga ik eerst wel even naar huis en wat anders aan doen voordat ik boodschappen ga doen
.