Morgen toch eens een korte training op Joy doen zo ver de piste het toe laat.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

nee is sowieso een lelijk litteken en het is nog steeds heel onrustig. Als het koud wordt voelt het alsof het op springen staat en als het daarna op warmt voel ik niks meer voor een paar uur.
sowieso wisselt het hoe veel ik voel.
het verkleurt ook nog behoorlijk. 

Mijn man dacht dat hij misschien iets ging komen zeggen eens ze geladen was maar de vrachtwagen vertrok.
Otti1977 schreef:Balen van je hand.
Vreemd van de eigenaar van de merrie. Nog geen bedankje! Wel alles betaald?
training kan je moeilijk terug nemen dus dat soort dingen is vooruit betalen. 

‘s morgens moet ik wel ‘opwarmen’ en als het heel koud is voelt het alsof ie open gaat barsten als ik m wil plooien. Sowieso is vooral het dwarse stuk echt heel gevoelig. 
Taucha schreef:Zo op foto ziet het er redelijk uit voor wat die vinger allemaal heeft meegemaakt, maar gevoel kun je niet vastleggen in beeld. Prut dat dat laatste nog niet prima is.
Wellicht het proberen waard om een paar avonden voor het naar bed gaan de vinger in te smeren met klovenzalf.
Ok, eigenlijk voor voeten, maar principe is hetzelfde ; het stimuleert doorbloeding/lymfe in en vlak onder de huid en zo voor een herstel van beschadigde huid. Ik gebruik het met name voor uitscheurende nagelriemen als het koud is of teveel met vingers in sop heb gezeten en ze daardoor kapot zijn.
Kruidvat heeft deze in een paarse tube voor niet al te veel, waardoor proberen geen rib uit je lijf is.
went ook wel weer. 

Zou dat nog wat bij gaan trekken met de tijd denk je? Mars schreef:Wat jammer dat het zo gegaan is met de merrie, gebrek aan communicatie van de eigenaar is ook wel heel frustrerend. Als je niet weet wat er scheelt kun je ook geen uitleg geven of toelichting van de werkwijze. Aan de andere kant: mensen zijn rare wezens en soms kun je het gewoon niet goed (genoeg) doen. Dat ligt meer bij de andere partij dan bij jullie.
Diep zuchten en door maar weer!
Je vinger ziet er aan de buitenkant heel netjes uit als je bedenkt waar je vandaan komt. Naar dat het qua gevoel en functie nog zo tegen valt.Zou dat nog wat bij gaan trekken met de tijd denk je?
boyca schreef:Ik zou denk toch een mail/appje sturen met een soort van tevredenheidsonderzoek.
Dan kan hij daar op reageren met wat hij goed vond en wat niet. Voor jullie ook een leerproces. Maar ook ik vindt het raar dat je je paard zo uit de wei trekt en niks zegt, zelfs geen gedag. Dat noem ik a-sociaal.
Verder lees ik heerlijk mee en hoop ik dat je vinger met de loop der tijd beter wordt
in alle eerlijkheid is er een kans dat ik niet eens achter die aan stuur waar ik wel mee getrouwd ben in zo’n situatie. 

ik bedoel meer dat het feit dat hij niet beleefd was niet perse betekent dat hij ontevreden is Sintara schreef:Ik zou het ook even laten. Voor hetzelfde geld was hij gewoon druk en heeft hij er totaal niet bij stilgestaan... Zou de eerste niet zijn.
Niet dat ik het goed praat heik bedoel meer dat het feit dat hij niet beleefd was niet perse betekent dat hij ontevreden is

fleurtjeuh schreef:T zou niet de eerste zijn die denkt 'ze weten dat ik t paard kom halen, dus dat heb ik gedaan. Als ze niet naar buiten komen, zal er verder wel niks zijn dus laad ik het paard gewoon op en ga ik, want ik heb verder ook niks te vertellen'
weet niet of het voor het mooie nog veel gaat doen maar als het zo al de symptomen verminderd ben ik ook al blij. 
al is het maar om te stappen. Gedachten verzetten…
als het niet bij regent kunnen we wel wat draven ook.

*
iets wat ik altijd vergeet tot ik ze de 1e keer aan heb op het paard.
(zijn mijn winterschoenen)
‘

hij had alle mogelijkheden om me te dumpen en besloot het beschaafd te houden.
Muga schreef:Die lieve Joy, toch jammer dat je de Pivo vandaag niet hebt geprobeerd als ik het zo lees!

en dan ietwat dom rond kijken (ik) en luidop ‘waarom Joy?’ *draait hem weer in juiste richting*.
Met de merrie van afgelopen weken had je alles waarschijnlijk dubbel gecheckt zou je daar op stappen
Mars schreef:Spreekt wel voor Joy zijn karakter dat je steeds vergeet dat t een piepjonge hengst is en ook nog weken stil stond + verkeerde schoenen aantrektMet de merrie van afgelopen weken had je alles waarschijnlijk dubbel gecheckt zou je daar op stappen

petraaken schreef:Zegt inderdaad veel over zijn karakter dat je vergeet dat het een jong paard is en even heeft stil gestaan.