Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Dees schreef:Strohalm schreef:Toch zou voor mij het feit dat hij een tijd stil heeft gestaan reden zijn om heel, heel hard te twijfelen.
Tenzij je het paard kent en zeker weet dat gezondheid geen reden geweest is voor stilstaan.
Helaas eigen ervaring.
Dat hoeft helemaal niet.
Niet iedereen met een jong paard heeft zin/tijd/ambitie om er sportief mee te gaan rijden.
Ken in mijn eigen omgeving op een straal van 5km toch al enkele paarden die nog nooit op een concours zijn geweest en waar helemaal niets aan mankeert.
Liever eigenlijk eentje die nog nooit wat gedaan heeft, dan eentje die op zijn 3de al L1 mocht starten.
Juist die jonge paarden zijn zomaar overvraagd.
En hoe bizar: ik start die 4-jarige van mij nu enkel en alleen om ervoor te zorgen dat ik haar over een tijdje niet als recreatiepaard hoef te verkopen. Voor mijn eigen lol doe ik allang niet meer mee aan wedstrijden. Maar als je een jong paard te verkopen hebt, schijnt het een verplicht nummer te zijn.
Ankie2011 schreef:Kiana, als een verkoper geen tijd wil steken in het beantwoorden van een serieuze e-mail heb ik al geen interesse meer. Als een verkoper dat te veel moeite vind, kijk ik wel naar de volgende. Staat meer dan genoeg te koop. En mailen vind ik ook fijner omdat je alles uitgebreid kunt teruglezen.
Sundral schreef:En je paard starten op concours omdat ie anders als recreatiepaard verkocht zal gaan worden is ook grote onzin. Er zijn zat paarden die thuis worden gehouden en verder opgeleid worden en dik verkocht worden. Het is de kwaliteit en opleiding die het hem doet. Daar hoeven ze imo geen concours voor te lopen.
HindaFree schreef:nou dames sommige weten mijn slecht getypte/geplaatste advertentie nog wel en inmiddels al 1 kijker gehad en morgen weer 1 plus 2 geeintreseerde! Dus bedankt voor de tips!
zelf zit ik te denken om van de week bij die vos in zwolle te gaan kijken (dirigent) heb ik ook al voor bij zien komen hier