Rocamor schreef:Hopelijk vinden ze het hondje nog terug,
Ik weet niet of je wat er overgebleven is, nog wel terug wilt vinden…
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DubbelFun schreef:Ik snap eerlijk gezegd niet dat het baasje op een bankje is gaan zitten. Ik zou -zeker met zo'n klein hondje- die onder mijn jas gestopt hebben en naar huis gelopen zijn.
DubbelFun schreef:Noem het wat je wilt, maar een beetje 'boerenverstand' mag je toch wel verwachten.
Dat het triest is en in het nieuws mag komen ben ik met je eens.
DubbelFun schreef:Noem het wat je wilt, maar een beetje 'boerenverstand' mag je toch wel verwachten.
Rocamor schreef:DubbelFun schreef:Noem het wat je wilt, maar een beetje 'boerenverstand' mag je toch wel verwachten.
Dat beetje "boerenverstand" dat ons aanpraatte dat
- wolven schuw zijn en je eerder de 100.000 wint dan een wolf ziet
- wolven geen schapen pakken
- wolfwerend hek 120 cm hoog is
- wolven geen groot wild pakken
- wolven bang voor mensen zijn?
Met dat aangepraat GBV heeft ze de wolven de ruimte gegeven, (wellicht op het bankje de lotto van vanavond ingevuld) en dacht wellicht dat ze, met al die aangepraatte info (die we hier allemaal als onzin bestempelen) veilig was.
Van mij mag dit groot in het nieuws komen.
Want wolven die zo dicht bij mensen komen, zijn of worden wat mij betreft probleem wolven en zouden dus afgeschoten mogen worden
Benzz schreef:Ik vind het toch een raar verhaal. Dan betekent het dat die wolven zo dicht bij die mevrouw zijn gekomen omdat het hondje aangelijnd was.
Ik weet het niet of dit wel klopt.