Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Vandaag gaat ze ook even onder het zadel. Dus heb waarschijnlijk straks nieuwe filmpjes.
Mars schreef:Wat fijn dat ze vooruit gaat onder het zadel! Wat een bijzonder type is die dame hé, precies als wat jouw man met Rêve meemaakt

daarna hebben we wel even normaal kunnen praten over onze gedeelde liefde voor prestige zadels. 

Ayasha schreef:Mars schreef:Wat fijn dat ze vooruit gaat onder het zadel! Wat een bijzonder type is die dame hé, precies als wat jouw man met Rêve meemaakt![]()
Dus…. Ik ging vandaag een springzadel op halen voor mijn man en stond oog in oog met Pieter Clemens.
Ik: ‘aangenaam, Kathleen.’
Hij: ‘Pieter.’
Ik: ‘eh…… ‘ *kijkt nog eens* ‘Pieter Clemens?’
Hij: ‘ge kent me?’
Ik: *ietwat uit het lood geslagen* ‘eh VLP-talent, consequent bij de internationale top? Ik denk dat elke Belg die een springzadel gebruikt u kent. En ook een deel die dat niet doen gezien ik dressuur rij ma …’
Hij: *droog* ‘ohja….’![]()
daarna hebben we wel even normaal kunnen praten over onze gedeelde liefde voor prestige zadels.
Heerlijk als ze soort van zelf vergeten dat ze best wel bekend zijn.
Manlief was ook blij met zijn zadel.![]()
het was een prestige Roma Jump in goede staat en een nette prijs. Dus gisteren avond bod gedaan. Geaccepteerd en afgesproken… aan de hand van het uur dat ie nog actief reageerde had ik wel een vermoeden dat het geen ‘1 paard op vol pension’ situatie was. 

Hannanas schreef:Dat heb jij weer! Leuk om hem tegen te komen. Wat voor zadel is het geworden, ik ben een zadel-liefhebber. Ik wist trouwens niet dat jouw man echt rijden kon? In de zin van technisch?
Mijn man heeft welliswaar 20 jaar geleden meer gepresteerd dan ik op wedstrijden.
Hij reed nationaal/internationaal jumping. 
Ayasha schreef:Hannanas schreef:Dat heb jij weer! Leuk om hem tegen te komen. Wat voor zadel is het geworden, ik ben een zadel-liefhebber. Ik wist trouwens niet dat jouw man echt rijden kon? In de zin van technisch?Mijn man heeft welliswaar 20 jaar geleden meer gepresteerd dan ik op wedstrijden.
Hij reed nationaal/internationaal jumping.
Daarom was het sowieso de bedoeling dat hij ook op de merrie zou gaan na mij omdat Mora waarschijnlijk een mannelijke ruiter gaat krijgen en we hebben gemerkt dat paarden die ik zadelmak maak soms ietwat onverwacht kunnen reageren op mannen.
Hij is alleen iets vroeger op gestapt dan gepland omdat ik haar wilde inruilen voor aandelen.

wist niet eens dat ze dat geluid konden stoppen op die manier. 

Karma is a Mora…
Nee ben vooral trots op hem. Maar een beetje van die nonchalance zou ik toch wel willen.
petraaken schreef:My God, ik lig plat om jou verhalen over die merrie.![]()
qua stijl ben ik er in de loop der jaren een pietsie anders over aan het denken dan vroeger. Zeker een springruiter hoeft niet de perfect stijl/zit te hebben. Ieder paard zit anders denk ik. daarbij je eigen lichaam zorgt soms ook voor beperkingen qua zitten zolang ze het paard niet hinderen in hun sprong en mond vind ik het al best. Ook niet alle topruiters in de dressuur zitten altijd perfect. Ik heb trouwens al gemerkt naarmate je ouder wordt je er ook niet altijd soepeler op wordt of een bepaalde blessure zorgt ervoor dat je ietsje anders moet zitten dan in je jonge jaren. Speelt allemaal een rol.

Hannanas schreef:Wel grappig, waarom heb je dan een paard als je er zelf niks mee gaat doen (even ervan uit gaande dat er ook niet gemend of handwerk mee gedaan gaat worden)
Sommige mensen geld teveel? Ik zou graag een paard willen maar heb het geld niet
we hebben op voorhand gezegd dat we niet springen. Zeker niet binnen een maand maar sowieso is dat niet waar ons doel ligt. Dus daarvoor zal hij een andere ruiter moeten vinden.
ze heeft een hekel aan water maar haar maken zwart maken is wel leuk. 

fleurtjeuh schreef:Ze gaat gewoon voor de grunge look
Staat haar goed
ze wilde vandaag al amper tijd maken om haar deken te wisselen (black week aankoop hence de kleur. Joy heeft een grijze met uhm… iets meer roze dan de foto indiceerde…..
). Ging echt niet aan haar manen beginnen vandaag.
ze heeft er imo ook wel echt op gemikt…. 
die moet ik al helemaal zijn deken niet af nemen om te borstelen nu. 

zelfs nooit een veulen gehad