Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vandaag gaat ze ook even onder het zadel. Dus heb waarschijnlijk straks nieuwe filmpjes.
Mars schreef:Wat fijn dat ze vooruit gaat onder het zadel! Wat een bijzonder type is die dame hé, precies als wat jouw man met Rêve meemaakt

daarna hebben we wel even normaal kunnen praten over onze gedeelde liefde voor prestige zadels. 

Ayasha schreef:Mars schreef:Wat fijn dat ze vooruit gaat onder het zadel! Wat een bijzonder type is die dame hé, precies als wat jouw man met Rêve meemaakt![]()
Dus…. Ik ging vandaag een springzadel op halen voor mijn man en stond oog in oog met Pieter Clemens.
Ik: ‘aangenaam, Kathleen.’
Hij: ‘Pieter.’
Ik: ‘eh…… ‘ *kijkt nog eens* ‘Pieter Clemens?’
Hij: ‘ge kent me?’
Ik: *ietwat uit het lood geslagen* ‘eh VLP-talent, consequent bij de internationale top? Ik denk dat elke Belg die een springzadel gebruikt u kent. En ook een deel die dat niet doen gezien ik dressuur rij ma …’
Hij: *droog* ‘ohja….’![]()
daarna hebben we wel even normaal kunnen praten over onze gedeelde liefde voor prestige zadels.
Heerlijk als ze soort van zelf vergeten dat ze best wel bekend zijn.
Manlief was ook blij met zijn zadel.![]()
het was een prestige Roma Jump in goede staat en een nette prijs. Dus gisteren avond bod gedaan. Geaccepteerd en afgesproken… aan de hand van het uur dat ie nog actief reageerde had ik wel een vermoeden dat het geen ‘1 paard op vol pension’ situatie was. 

Hannanas schreef:Dat heb jij weer! Leuk om hem tegen te komen. Wat voor zadel is het geworden, ik ben een zadel-liefhebber. Ik wist trouwens niet dat jouw man echt rijden kon? In de zin van technisch?
Mijn man heeft welliswaar 20 jaar geleden meer gepresteerd dan ik op wedstrijden.
Hij reed nationaal/internationaal jumping. 
Ayasha schreef:Hannanas schreef:Dat heb jij weer! Leuk om hem tegen te komen. Wat voor zadel is het geworden, ik ben een zadel-liefhebber. Ik wist trouwens niet dat jouw man echt rijden kon? In de zin van technisch?Mijn man heeft welliswaar 20 jaar geleden meer gepresteerd dan ik op wedstrijden.
Hij reed nationaal/internationaal jumping.
Daarom was het sowieso de bedoeling dat hij ook op de merrie zou gaan na mij omdat Mora waarschijnlijk een mannelijke ruiter gaat krijgen en we hebben gemerkt dat paarden die ik zadelmak maak soms ietwat onverwacht kunnen reageren op mannen.
Hij is alleen iets vroeger op gestapt dan gepland omdat ik haar wilde inruilen voor aandelen.

wist niet eens dat ze dat geluid konden stoppen op die manier. 

Karma is a Mora…
Nee ben vooral trots op hem. Maar een beetje van die nonchalance zou ik toch wel willen.