Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mandy_89 schreef:Wat ik niet snap, als ik het hier zo lees zou je als je je paard te koop hebt staan veel reacties moeten krijgen.
Ik heb mijn paard al 3 maanden te koop staan, en krijg zo goed als geen reacties.
Terwijl het een fantastisch paard is, ze mankeert niks, geen gebreken, kerngezond. braaf, verkeersmak. Alleen wel voorwaarts, geen lui dier.
Enige waar mensen denk ik op afknappen is haar leeftijd (18)
Heb 1 kijker gehad vorige week, wacht haar af, en anders dan blijft ze bij mij en ga ik een leaser/ bijrijder zoeken die haar wel kan geven wat ik niet kan. (Actieve buitenritten)
Evamarie schreef:Earth schreef:Ik kom net een 17-jarige pony tegen die nog €17.500 moet opbrengen. De paasei
1000 voor elk jaar en 500 dekkingskosten. Komt je dure hobby toch nog iets voordeliger uit
Mandy_89 schreef:Wat ik niet snap, als ik het hier zo lees zou je als je je paard te koop hebt staan veel reacties moeten krijgen.
Ik heb mijn paard al 3 maanden te koop staan, en krijg zo goed als geen reacties.
Terwijl het een fantastisch paard is, ze mankeert niks, geen gebreken, kerngezond. braaf, verkeersmak. Alleen wel voorwaarts, geen lui dier.
Heb 1 kijker gehad vorige week, wacht haar af, en anders dan blijft ze bij mij en ga ik een leaser/ bijrijder zoeken die haar wel kan geven wat ik niet kan. (Actieve buitenritten)
Evamarie schreef:Ergenis: paard waar ik op afgehaakt ben staat nu ook op bokt. Zie ik ineens een advertentie onderin op bokt, blijkt het toevallig dit paard te zijnen de verkoper heeft op MP ook nog mijn foto's gebruikt...
Er waren enorm veel gegadigden maar hij staat er gewoon nog bij.
Ik heb nu gereageerd op een 5,5 jarige ruin van 160
Die staat toch ookal een tijdje op het net. En heel voordelig geprijst. Dan ga ik automatisch denken dat er wat mis mee is. Erg eigenlijk..
Evamarie schreef:Ergenis: paard waar ik op afgehaakt ben staat nu ook op bokt. Zie ik ineens een advertentie onderin op bokt, blijkt het toevallig dit paard te zijnen de verkoper heeft op MP ook nog mijn foto's gebruikt...
Er waren enorm veel gegadigden maar hij staat er gewoon nog bij.
Die staat toch ookal een tijdje op het net. En heel voordelig geprijst. Dan ga ik automatisch denken dat er wat mis mee is. Erg eigenlijk..
ikke schreef:Mandy_89 schreef:
Je zou je eigenlijk af moeten vragen of je een genoeg geoefend oog hebt om de kwaliteit van het paard te herkennen.
De maat alleen al haakt het gros op af, lees hier maar terug.
Kimberly_83 schreef:Wat zouden jullie uitgeven aan een 17 jarig recreatie paard?
Lieser schreef:ikke schreef:Je zou je eigenlijk af moeten vragen of je een genoeg geoefend oog hebt om de kwaliteit van het paard te herkennen.
De maat alleen al haakt het gros op af, lees hier maar terug.
Als ik lees hoe vaak paarden niet door de keuring komen, heeft niemand 'een genoeg geoefend oog' om de kwaliteit van een paard te herkennen. Dus je opmerking snap ik niet. In deze tijd, waar paarden van 15k binnen 24 uur verkocht kunnen zijn, is een ruin die al langere tijd te koop staat wel iets om vraagtekens bij te zetten.
upendo schreef:Die vraag is hetzelfde als de vraag wat jij uit zou geven aan een 17 jaar oude auto.