Evamarie schreef:Op de pagina:ik zoek paarden en spullen van Facebook staat een mooi paard te koop. Riverman x Aachen
Leuk dier ja, viel mijn oog ook op. Maar staat in Spanje
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mamabird schreef:Iedereen de beste wensen!
Wij zijn het jaar maar meteen begonnen met het kijken naar 2 jachtpaarden. Helaas klikte mijn favoriet niet heel lekker met mijn dochter (hij was ook wel echt een slag te groot en teveel paard voor haar). Maar de optie jachtpaard hou ik zeker open! De andere was top voor recreatie, maar mijn dressuurhart wil toch echt net iets meer dan wat deze had. Wel een enorme lieverd.
_Lorette_ schreef:Ik lees hem ook als: voor deze uitgave moet ik het heel zeker weten.
grauwman schreef:Evamarie schreef:Op de pagina:ik zoek paarden en spullen van Facebook staat een mooi paard te koop. Riverman x Aachen
Daar wordt zoveel mee geadverteerd. Kom beestje in bijna elke groep wel tegen (al maanden). Nadeel is dat je 'em niet even kan uitproberen omdat hij in het buitenland staat.
Lieser schreef:mamabird schreef:Iedereen de beste wensen!
Wij zijn het jaar maar meteen begonnen met het kijken naar 2 jachtpaarden. Helaas klikte mijn favoriet niet heel lekker met mijn dochter (hij was ook wel echt een slag te groot en teveel paard voor haar). Maar de optie jachtpaard hou ik zeker open! De andere was top voor recreatie, maar mijn dressuurhart wil toch echt net iets meer dan wat deze had. Wel een enorme lieverd.
Wij zijn vandaag bij dezelfde stal geweest, voor die schimmel. Superlief, knap paard. Mijn dochter kreeg hem met wat aanwijzingen heel fijn aan het lopen. Bij mij ging het wat stroever. Ik merk dat ik de neiging heb om met een te losse teugel te rijden (net aan contact met de mond), en dat vond hij terecht lastig. Maar ja, om nou twee paarden te kopen, deze voor mijn dochter en een andere voor mij ...
Hele prettige stal trouwens, fijne ontvangst en zo.
PSvanLot schreef:Lieser schreef:
Wij zijn vandaag bij dezelfde stal geweest, voor die schimmel. Superlief, knap paard. Mijn dochter kreeg hem met wat aanwijzingen heel fijn aan het lopen. Bij mij ging het wat stroever. Ik merk dat ik de neiging heb om met een te losse teugel te rijden (net aan contact met de mond), en dat vond hij terecht lastig. Maar ja, om nou twee paarden te kopen, deze voor mijn dochter en een andere voor mij ...
Hele prettige stal trouwens, fijne ontvangst en zo.
mamabird schreef:ja ja
vandaag heeeeul lang in de auto gezeten, maar het was zeker de moeite waard. Lief, leuk, knap en betaalbaar… We zijn verliefd! Weet iemand een goede aangeschreven kliniek in de buurt van Emmen?
Derma schreef:Wat is het geworden?
En hoe ben je daar terecht gekomen als ie niet in de verkoop stond (gewoon nieuwsgierig)
Ik ga mijn zoektocht wijzigen, ik heb besloten omdat ik ook wil fokken dat ik voor een drachtige merrie wil gaan.
Extra lastig natuurlijk want zowel merrie als hengst moet je aanstaan.
Maar mijn ruintje doet het zo leuk onder het zadel dat ik me daar wel een tijd mee kan vermaken en aangezien ik toch graag een veulen wilde fokken kan ik dan beter iets kopen waarvan ik zeker weet dat ze ook drachtig wordt.
Mocht iemand iets weten dan hoor ik het graag. Liefst niet een al te oude KWPN merrie en een die wel onder het zadel is of kan, omdat ik er ook wel weer mee wil gaan rijden als het veulen er is. Voor het volgende jaar kan ik dan zelf een leuke hengst uitzoeken.
tita schreef:Derma via mij
ik ken bokker met waanzinnige paarden en vroeg aan haar of ze wat leuks had voor mij of iemand kende in haar kring
Dit paard was heel leuk alleen de prijs was voor mij teveel ik wil dat niet uitgeven heb ontzettend veel kosten gehad afgelopen jaar.
Soms moet er ook weer geld bij of aangevuld worden…… en ik verwacht niet dat mijn eigen paard zoveel gaat opbrengen
Dus dacht ik aan mamabird![]()
Duurde even want die bokker moest eerst alles subtiel regelen
Dus ik ben ook blij