Harmonie in chaos vinden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 11:42

Ze heeft zelf ook wel een meer mannelijke energie. := als we je vragen de merrie er uit te pikken is zij niet degene die je kies… :=
De arme schimmelruin wordt dan weer consequent voor merrie aan gezien. _O-

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:57

Oh ik heb er ook wel nog gekend hoor.

Toevallig wel vooral trekpaarden hier.

Heel vroeger een boulonnais merrie. Zowel ik als andere vrouwen die ervaring hadden met paarden en konden rijden: Ze trok ons mee, tijdens het stappen aan de hand mikte ze effectief op je voeten om erop te trappen. Tijdens rijden ging ze langs de weg gewoon terug naar huis, in de piste lagen we er na een halve ronde af.
De eigenaar zelf, geen ervaring met paarden (typische man van middelbare leeftijd die wat paarden had lopen en wilde mennen maar het eigenlijk niet kon), die stapte op en ging buitenritten maken (had nog nooit op een paard gezeten). Liep ermee rond, ging mennen ermee, allemaal zonder problemen.

Paard van een vriendin van me, ook een trekpaard, die trok ons zo overal mee. Mijn man (die in het begin niks van ervaring had) liep er zo mee rond op het erf, die deed niet eens een poging om zich los te trekken.). Hoefsmid zette die zo in de hoefstal. Staleigenaar in de trailer. En vriendin (die hem had van veulen) en ikzelf (met meer dan genoeg ervaring) werden overal meegesleurd :+ .

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 12:33

Zo ver gaat ze gelukkig niet. _O- Dan kreeg de eigenaar echt aandelen in mora eind van de maand. _O-