als we je vragen de merrie er uit te pikken is zij niet degene die je kies… 
De arme schimmelruin wordt dan weer consequent voor merrie aan gezien.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
als we je vragen de merrie er uit te pikken is zij niet degene die je kies… 
.
Dan kreeg de eigenaar echt aandelen in mora eind van de maand.
ze kwam zelfs knuffelen terwijl mijn man er ook was.
had wel haar bal ook gevuld. 
dan stopt ze niet met hinniken tot hij bij haar is.
hij vertelde heel blij dat een kennis naar ons vroeg voor eentje die komend jaar drie wordt met dezelfde vader.
man en ik wisselde even een blik van ‘oké leuk dat er gevraagd wordt … maar…. Niet nog zo’n tank….
‘

Hij lijkt ook wel te weten wanneer ik gewoon even moet kunnen lachen… mijn kleine klier 
gisteren deed mijn heup links zeer (normaal is het rechts) en het voelt wat vreemd. Niet echt pijn gewoon… verzwakt? Raar iig. En de uitstralingspijn naar mijn lies links is gek. Maar neuroloog kan morgen misschien ook wel helpen.
fleurtjeuh schreef:Jemig, ik zal de goedbedoelde adviezen even achter wege laten, die heb je ongetwijfeld al veel gehad.
Maar zou wel snappen als jij veel moe bent

Ayasha schreef:fleurtjeuh schreef:Jemig, ik zal de goedbedoelde adviezen even achter wege laten, die heb je ongetwijfeld al veel gehad.
Maar zou wel snappen als jij veel moe bent
Niks lijkt te werken.
Heb vandaag gevraagd of die medische voedingsflesjes beter waren dan mijn shake (ik drink een shake bedoelt voor bodybuilders die willen bulken) en ze gaven daar aan dat in mijn shake waarschijnlijk meer zat dan in die flesjes.
Ik heb geen actieve ontsteking in mijn darmen momenteel dus dat is de oorzaak niet. Ik eet iets meer dan de helft van de porties van mijn man bovenop de shakes. Ik snap mijn lichaam haar probleem niet.
Ik functioneer op zich wel gelukkig. Ik vreesde wel dat ik af gevallen was maar ik had niet verwacht dat ik onder de 40kg gezakt was.
Ik ga eens zoeken of er een olie is die ik bij de shakes kan doen… als het werkt voor paarden…. Op dit punt heb ik vetten nodig. Als ik onder de 40 ga is mijn lichaam spier afbraak aan het doen. En als ik nog lager ga mag ik een weekje naar het ziekenhuis denk ik. Al weet mijn dokter dat ie me alleen daar houdt als ie me in slaap houdt.
ik weet niet of gewone room zich laat ‘shaken’.
niet dat t niet meer door ‘t roostertje raakt. 
niet heel praktisch op stal bv.
(shake is fijn omdat ik die bv mee neem in de auto.)
.
cashewnoten vind ik bv heerlijk. Olie daarvan zou misschien wel werken?
de poeder lost wel vrij snel op dus tis niet dat ik vijf minuten moet staan shaken. 

dus over op nuttige copingstrategieën. 
waarschijnlijk net als bij paarden wel opbouwen.
lor1_1984 schreef:Als je niet als een gek gaat lopen schudden krijg je geen klonten ofzo hoor.

‘

en lichter verteerbaar dan noten… dan kan ik nog een handje nootjes eten ‘s avonds. Alle beetjes helpen lijkt me.