Vraag me af of mijn paard zo verknipt kan doen omdat hij Kafka heet.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Dees schreef:Ik geloof er trouwens niet in dat PROK minder streng zou zijn dan een sportkeuring. Ik denk zelf eerlijk gezegd dat het andersom is. Met een OC-tje worden ze nog wel goedgekeurd voor de sport maar krijgen ze echt geen PROK. Net zo min als met een hapering in de sprong of kogel. Waar dit voor de sport nog wel eens door de vingers wordt gezien.
Dees schreef:Over namen van een paard: voor mij geldt "Nomen est Omen" zonder uitzondering. Ik geef mijn paarden daarom absoluut geen namen als 'Storm' of 'Fury'. Ik zag hier nog een filmpje voorbij komen van een paard voor de verkoop met de naam "Boemerang"... daar moest ik dus ook wel even om gniffelen
Dees schreef:Ik geloof er trouwens niet in dat PROK minder streng zou zijn dan een sportkeuring. Ik denk zelf eerlijk gezegd dat het andersom is. Met een OC-tje worden ze nog wel goedgekeurd voor de sport maar krijgen ze echt geen PROK. Net zo min als met een hapering in de sprong of kogel. Waar dit voor de sport nog wel eens door de vingers wordt gezien.