Ayasha schreef:Manlief is vandaag op de merrie gestapt en na twee pogingen om te steigeren (wat haar tegen viel gezien mijn man het dubbel weegt) en toen vond ze het mooi geweest en liep ze.
Nu heeft ze wel vanaf het begin meer een klik met mijn man dan met mij. Dus hij gaat haar een weekje rijden. Misschien kruip ik er nog op maar dat zien we nog wel. Manlief gaf wel toe dat ze echt wel ijzersterk is.
Oh dat is een mooie ontwikkeling. Misschien is het wel gewoon een merrie met voorkeur voor mannen haha. Die schijn je ook te hebben.
Joy blijft gewoon een knapperd. Zo leuk om hem te zien ontwikkelen!

mijn man kon met momenten dat been er aan leggen en na twee keer reageerde ze. Maar ik (en ik niet alleen) zeg ook al wel van de eerste moment dat ze meer had met mijn man dan met mij.
merrie lijkt een mannenpaard of gewoon een klik met mijn man… bij hem trok ze ook even omlaag maar mijn man krijgt ze niet uit het zadel getrokken dus na 1 keer was ze klaar daarmee.
bij eentje heeft mijn been een half uur getinteld.
Maar ze heeft dus duidelijk zo haar voorkeuren! Hopelijk laat ze zich fijn doorrijden en kan de eigenaar ook fijn mee op weg. Maar t is er eentje met gebruiksaanwijzing zo te lezen.