Lukasje schreef:Ik vrees dat we snel terug gefloten gaan worden door de mods wanneer hier stallen genoemd worden.
Ik snap dat niet de mods hebben liever dat je een compleet kapot paard koopt.
En bedonderd word.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tita schreef:Lukasje schreef:Ik vrees dat we snel terug gefloten gaan worden door de mods wanneer hier stallen genoemd worden.
Ik snap dat niet de mods hebben liever dat je een compleet kapot paard koopt.
En bedonderd word.
Charmaine schreef:Ad Valk zit toch vooral in de dressuurpaarden? Denk dat de kans dat ik daar een brave nuchtere allrounder vind die ook nog een B/L-parcours kan gaan springen niet zo groot is?
Ik hoop dat ik niet op een groen paard hoef uit te komen....Wil nu gewoon heeel graag 'opstappen en wegrijden' op een paard wat al wat kilometers gemaakt heeft. Óf echt bewezen uberbraaf is...
Ik speel met het idee om een tripje naar Ierland te gaan maken. Maar dan moet het natuurlijk wel opwegen tegen de prijzen die we hier voor ID's/ISH's moeten betalen. Op één of andere manier trekken die me erg aan op t moment en trekken de sensibele dressuurgefokte KWPN-ers me een stuk minder...Denk dat ik weer terug naar mijn roots wil, dus een springgefokte waar ik ook mee kan dressuren
Charmaine schreef:Ik speel met het idee om een tripje naar Ierland te gaan maken. Maar dan moet het natuurlijk wel opwegen tegen de prijzen die we hier voor ID's/ISH's moeten betalen. Op één of andere manier trekken die me erg aan op t moment en trekken de sensibele dressuurgefokte KWPN-ers me een stuk minder...Denk dat ik weer terug naar mijn roots wil, dus een springgefokte waar ik ook mee kan dressuren
Evamarie schreef:Wat ikzelf heel vervelend vind is om berichtjes te krijgen met: "Nee deze hebben we niet meer, maar we hebben meer leuke paarden." Klik op..
Aatrox schreef:Nouja inderdaad, als wij ergens zijn gaan kijken en het is niet voor onszelf maar misschien wel voor iemand anders in het topic wat, dan heb je een ervaring uit de eerste hand, via het internet is zo'n verkoper met paard toch heel anders dan dat je beide in persoon hebt gezien..
Wij gaan morgen net over de grens in Duitsland kijken, fingers crossed.
Charmaine schreef:Ad Valk zit toch vooral in de dressuurpaarden? Denk dat de kans dat ik daar een brave nuchtere allrounder vind die ook nog een B/L-parcours kan gaan springen niet zo groot is?
Ik hoop dat ik niet op een groen paard hoef uit te komen....Wil nu gewoon heeel graag 'opstappen en wegrijden' op een paard wat al wat kilometers gemaakt heeft. Óf echt bewezen uberbraaf is...
Ik speel met het idee om een tripje naar Ierland te gaan maken. Maar dan moet het natuurlijk wel opwegen tegen de prijzen die we hier voor ID's/ISH's moeten betalen. Op één of andere manier trekken die me erg aan op t moment en trekken de sensibele dressuurgefokte KWPN-ers me een stuk minder...Denk dat ik weer terug naar mijn roots wil, dus een springgefokte waar ik ook mee kan dressuren
kyrkelover schreef:Er staat een 8 jarige volbloed ruin op marktplaats die wellicht wel aan je eisen voldoet. Ken het paard en gaat hier iedere dag zowel alleen als met andere paarden, in het licht en in het stikdonker, dwars door het dorp. Buitenrijden, zwemmen, een sprongetje ed alles is er al mee gedaan. Dit als je dus buiten de criollo wil kijken.