Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Olena1 schreef:Heb ook interesse in Doerak, kent iemand op dit forum hem ? Johnson x Gribaldi, heeft op Manege in Bergen op Zoom gestaan, staat nu bij Janssen Van en Hout waar wij goede ervaringen mee hebben
Seven schreef:Hebben we het enkele pagina's terug over gehad dier deed zn naam echt eer aan
Seven schreef:ik zou zo een gribaldi nemen heb er jaren 1 gereden, maar heb ook mijn blessures aan een gribaldi te danken of beter haar niet nadenkende baasje
Pletje123 schreef:Is meestal zo.. ik heb ooit eens een Spooky gekocht.. nooit weer! Jemig wat een vreselijk ding was dat. Dus ik koop geen paarden meer die zo'n naam hebben.
Al doet mijn huidige paard zijn naam ook eer aan, maar dan op de goede manier
Yoline_U schreef:Ik heb een vraagje;
De merrie die we willen laten keuren is in Maart 2011 PROK goedgekeurd. Nou willen wij haar alleen klinisch laten keuren + extra foto's van de rug en hals ipv dat we haar ook helemaal opnieuw röntgenologisch laten keuren.
Zouden jullie dit ook doen, of toch helemaal opnieuw laten keuren? Zal er in die ander half jaar nog veel veranderd zijn? De prijs van de merrie is 6.000 euro.
Ze is 4