Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
GraceZarif schreef:Waarom staat er op de Facebook advertenties niet meteen het aantal wortels (of een indicatie ervan) en de locatie (of een regio). Iedereen onder de advertentie vraagt erom en dan krijgt iedereen een Pb… je kunt ook doorklikken naar het profiel van de adverteerder en dan kun je vaak wel globaal de provincie vinden. Is het ivm privacy ofzo
_Tarzan schreef:Opzich wel fijn aangezien dat wel is waarvoor ik haar wil kopen dus kon wel goed uitproberen zo op deze manier alleen een beetje rare manier ja![]()
Ze was hartstikke braaf hoor anders was ik niet eens opgestapt en ze zat echt als een luie stoel, echt heerlijk paardje wel voor buitenritten, eigenlijk wel wat ik zoek alleen even over nadenken omdat hun verhaal en advertentie niet bepaald kloppen ..
ikke schreef:_Tarzan schreef:Opzich wel fijn aangezien dat wel is waarvoor ik haar wil kopen dus kon wel goed uitproberen zo op deze manier alleen een beetje rare manier ja![]()
Ze was hartstikke braaf hoor anders was ik niet eens opgestapt en ze zat echt als een luie stoel, echt heerlijk paardje wel voor buitenritten, eigenlijk wel wat ik zoek alleen even over nadenken omdat hun verhaal en advertentie niet bepaald kloppen ..
Joh, mijn tip: ros dat paard door de keuring en neem mee!
Laat de rest aan de azijnpissers....
ikke schreef:_Tarzan schreef:Opzich wel fijn aangezien dat wel is waarvoor ik haar wil kopen dus kon wel goed uitproberen zo op deze manier alleen een beetje rare manier ja![]()
_Tarzan schreef:Anjali, hadden ze mij dit verteld had ik er waarschijnlijk ook minder ontspannen opgezeten hoor![]()
Degene die mij haar gaf zei dat ze het gewend was, de verkoper zei achteraf dus dat ze nog nooit alleen buiten waren geweest met haar![]()
Maargoed ze was heel braaf en eerlijk en daar ging het mij om!
Lizenlotte schreef:Ik zou het ook wel weten en hem nog eens bezoeken plus keuren. niets zo fijn als op je gemak zonder hijgende verkoper in je nek een paard leren kennen en voelen toch? Iedereen zoekt met een zaklantaarn een braaf paard, jou word een braaf paard in de schoot geworpen en nog twijfel je, vanwege de desinteresse van de verkoper (die je er niet bij krijgt) ik vind het zonde maar het blijft jouw keus natuurlijk.