anjali schreef:Hebben jullie ook dat je bij een bezichtiging onder druk gezet wordt om meteen te beslissen doordat ze zeggen dat er nog meer mensen gebeld hebben en willen komen kijken? Zodat je dan bang wordt dat een ander ermee vandoorgaat,en volgens de verhalen hier kan dat zeker gebeuren ook. Maar als het gaat om een paard dat ik nog niet bezichtigd heb dan vind ik het niet erg want dan weet ik toch niet wat ik mis- in heel veel gevallen zijn ze in het echt ook niet zo leuk als in de adv. of aan de telefoon.Dan zou je hem toch niet gewild hebben als je was gaan kijken.
ja herkenbaar. Niet overal hoor...Maar bij de echt gewilde paarden, voel ik die druk wel. Ik ben er bij eentje geweest en daar moest ik na 1x kijken ook eigelijk gelijk op dat moment zeggen, ik neem hem. Ik vind dat lastig, maar ben er nu wel achter dat als er nog 50 man staat te trappelen, ik al blij moet zijn om niet ongezien te kopen, maar het tot 1x kijken te beperken.
ik ben bij een paard wezen kijken, super leuk, wilde er echt voor gaan. Verkoper was super lief en wilde ook voor een goed tehuis gaan en deed paard niet zomaar weg. Dus een week later mocht ik nog een keer voor de tweede keer komen. ik had toen wat spanning en paard reageerde daar best wel op, waardoor het een hele andere ervaring was als de 1e keer. Ben toen ook afgehaakt en dat sterkte mij wel in mijn mening dat ik eigenlijk 2x wil rijden.
aan de andere kant, mijn overleden paard heb ik ook in 5 minuten gekocht omdat er toen ook heel veel belangstelling was (16 jaar geleden speelde dat dus blijkaar ook al bij de "spelden in hooiberg" paarden) en vond dat ook lastig, maar heeft goed uitgepakt.