Morgen even een zweepje mee er op dat ik haar kan duidelijk maken dat ze voorwaarts moet ipv snoepjes gaan vragen.
 Had ik geweten dat ze zo nuchter was was ik op gestapt met zweepje.
                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

fleurtjeuh schreef:petraaken schreef:Ik heb bij momenten echt medelijden met die man van jou.
Hij heeft er zelf voor gekozen
(dat roepen we hier altijd naar elkaar, dat de ander er zelf voor gekozen heeft)
 herinnert me aan vorige week. Mijn man zei al grappend terwijl we om 20:00 afsloten en ik nog naar de weide moest om te voeren én ik was vlees vergeten uit te leggen.
 herinnert me aan vorige week. Mijn man zei al grappend terwijl we om 20:00 afsloten en ik nog naar de weide moest om te voeren én ik was vlees vergeten uit te leggen.  ‘
 ‘
 Anyhow. Dat was een van de 1e nachten omdat we naar een feest gingen samen en zo laat nog terug rijden zag ik niet zitten dus ik bleef daar. Ik was toen nog maar kort geopereerd (drie maanden) en dat was het jaar dat ik ook in coma gelegen had. De rit was 35 min ongeveer maar onbekende baan en nog aan het revalideren… ik kon alleen mee als ik kon overnachten of hij me thuis bracht. Ik doe die baan nog steeds niet graag ook al doe ik ze bijna elke week om naar mijn vader te gaan. Maar ik bleef dus daar.
  Anyhow. Dat was een van de 1e nachten omdat we naar een feest gingen samen en zo laat nog terug rijden zag ik niet zitten dus ik bleef daar. Ik was toen nog maar kort geopereerd (drie maanden) en dat was het jaar dat ik ook in coma gelegen had. De rit was 35 min ongeveer maar onbekende baan en nog aan het revalideren… ik kon alleen mee als ik kon overnachten of hij me thuis bracht. Ik doe die baan nog steeds niet graag ook al doe ik ze bijna elke week om naar mijn vader te gaan. Maar ik bleef dus daar. Manlief bood me de logeerkamer aan. Maanden later kwam ik er achter dat die er niet was.
 Manlief bood me de logeerkamer aan. Maanden later kwam ik er achter dat die er niet was.  tis de gedachte die telt zeker.
 tis de gedachte die telt zeker.  dus we lagen nog even samen film te kijken toen de bel ging en zijn ex huilend voor de deur stond. Oorspronkelijk was zij vertrokken (daarom zei ie eerst dat hij de keuze nier gemaakt had. ) Ik heb ze rustig laten praten beneden omdat ik eigenlijk niet wist wat ik moest doen. Er bij gaan zitten leek me awkward en ik wilde nog steeds niet naar huis rijden als het niet moest, denk dat ik uiteindelijk in slaap gevallen ben voor het gesprek klaar was.
 dus we lagen nog even samen film te kijken toen de bel ging en zijn ex huilend voor de deur stond. Oorspronkelijk was zij vertrokken (daarom zei ie eerst dat hij de keuze nier gemaakt had. ) Ik heb ze rustig laten praten beneden omdat ik eigenlijk niet wist wat ik moest doen. Er bij gaan zitten leek me awkward en ik wilde nog steeds niet naar huis rijden als het niet moest, denk dat ik uiteindelijk in slaap gevallen ben voor het gesprek klaar was.  Maar hij heeft toen voor de keuze gestaan gezien wij nog niet echt ‘officieel’ waren. )
 Maar hij heeft toen voor de keuze gestaan gezien wij nog niet echt ‘officieel’ waren. ) Dus nee hij wil geen normale vrouw.
 Dus nee hij wil geen normale vrouw. 

Ayasha schreef:Dat stond sowieso al soort van in onze planning. Moest ze een of twee weken meer nodig hebben dat hij desnoods enkel het hooi betaald. Slobber en schavelingen nemen wij dan wel op ons.
Het weer hebben we niet onder controle en waar ik mijn eigen paard niet op riskeer, riskeer ik een ander zijn paard ook niet op.