Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Tarzan schreef:Ik kom mij ook weer even melden.
Ik twijfel nog altijd om mijn Rambo toch te verkopen.
Hij doet het verder heel goed, is een hartstikke leuk paard, leuke uitdaging met rijden maar wel heel eerlijk.
Maaaaaar, m'n plezier erin is weg, ik wil gewoon lekker naar buiten en dat zit er (met mij) nog niet in ....
Hij verdiend eigenlijk een baasje die dagelijks met hem aan de slag gaat aangezien hij energie voor 10 heeft en ook gewoon graag bezig is met je.
Wat zouden jullie doen en hoe vind je het allerbeste huisje?
_Tarzan schreef:Ik kom mij ook weer even melden.
Ik twijfel nog altijd om mijn Rambo toch te verkopen.
Hij doet het verder heel goed, is een hartstikke leuk paard, leuke uitdaging met rijden maar wel heel eerlijk.
Maaaaaar, m'n plezier erin is weg, ik wil gewoon lekker naar buiten en dat zit er (met mij) nog niet in ....
Hij verdiend eigenlijk een baasje die dagelijks met hem aan de slag gaat aangezien hij energie voor 10 heeft en ook gewoon graag bezig is met je.
Wat zouden jullie doen en hoe vind je het allerbeste huisje?
_Tarzan schreef:Ja hij is te leuk om weg te doen maar heb er te weinig plezier in om hem te houden ... Zo moeilijk!
M'n andere paard moet ik binnenkort laten inslapen wat de keuze natuurlijk nog lastiger maakt!
Maar je hebt wel gelijk, we zijn gewoon onder het zadel geen match en ik twijfel al veel langer hierover ja ..
evilginger schreef:Mijn vader en ik zijn stilaan terug begonnen aan onze zoektocht! We gaan mogelijk komende week een appaloosa testen, dus daar kijk ik wel naar uit na alle drama van onze vorige aankoop. Ik kwam nu ook eentje tegen die lijkt te voldoen aan onze eisen (weet enkel de prijs nog niet), maar deze zou franse stand hebben op de voorbenen. Zelf heb ik hier geen tot weinig ervaring mee, dus wou ik even jullie mening vragen.
evilginger schreef:Mijn vader en ik zijn stilaan terug begonnen aan onze zoektocht! We gaan mogelijk komende week een appaloosa testen, dus daar kijk ik wel naar uit na alle drama van onze vorige aankoop. Ik kwam nu ook eentje tegen die lijkt te voldoen aan onze eisen (weet enkel de prijs nog niet), maar deze zou franse stand hebben op de voorbenen. Zelf heb ik hier geen tot weinig ervaring mee, dus wou ik even jullie mening vragen.
Suzanne74 schreef:linda2008 schreef:Mijn paard is vandaag goedgekeurd![]()
helemaal IN LOVE!!![]()
Gefeliciteerd Linda!
Superleuk!!!![]()
Dat verdient een mooie foto.
Wij gaan zondag kijken.
Heel spannend
linda2008 schreef:Oeh spannend veel succes!!
Ik ben sinds vandaag trotse eigenaresse van ****(roepnaam was **** , dat word wel veranderd omdat ik graag wat dichter bij de originele naam blijf, suggesties zijn welkom
) van ****
linda2008 schreef:[
Oeh spannend veel succes!!
Ik ben sinds vandaag trotse eigenaresse van ***(roepnaam was ***, dat word wel veranderd omdat ik graag wat dichter bij de originele naam blijf, suggesties zijn welkom
) van ***