Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cayenne schreef:Ik denk dat ikke bedoelt dat de prijs van de Groninger merrie heel redelijk was, maar er een andere reden van zichzelf had dat ze die niet kon kopen? Zo lees ik het tenminste.
Dees schreef:Faline, ben je al naar die hengst geweest? Die Louis le Bon?
Faline schreef:Dees schreef:Faline, ben je al naar die hengst geweest? Die Louis le Bon?
Nee, ik zou er naartoe als de mensen die er gister waren geweest hem niet wilden hebben en die zouden dat vandaag laten weten. Dus even afwachten of ik er nog wat van ga horen. Als ie nog niet weg is gaan we kijken.
Vind die bonte van Nimber ook om te kwijlen trouwens, had ik gister ook al gezien. Mooi getekende zwart bonte staat overigens ook hoog op mijn lijstje. Dit exemplaar is helaas zelf wat te hoog(Wel jammer.)
UltimOo schreef:ik heb voor mezelf niet echt een max, die ik nu rij is 1.76, maar voor het mooie wil ik ze liever niet groter dan 1.80 hebben, puur omdat die gauw lomp/traag ogen, en ik heb het idee dat die ook langer de tijd nodig hebben om sterker te worden en meer te kunnen