Paloma, het verhaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

juno1

Re: Paloma, het verhaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 16:33

djuno schreef:
Arabian_Girl schreef:
op verzoek van de vorige eigenaar mogen jullie met vragen over paloma zelf haar toevoegen op msn zei ze.

verder zijn er geen plannen tot nu toe

die 1100 euro komt van mariska vandaan die wilde dat ervoor..naja de slager/handelaar zei ze..

oke...duidelijk.

Ergens gaat bij mij een belletje rinkelen als ik de naam Mariska hoor in combinatie met het woord handelaar.....maar ik kan met het niet meer goed herinneren.

In de loop van de tijd en lezen van deze namen die voorbijkomen.....mariska/handelaar/ongedierte/honden op bokt/zeeland ???
Zoek via google en kom je weer uit bij 'iemand' die niet zo netjes beschreven wordt.
linkjeen linkje

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 16:52

is inderdaad dezelfde persoon.

Ninah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 16:59

Er komt ook een Alison voor in het verhaal op die ene link. Vreemd allemaal.

ingetarita

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 17:00

wat is er al bekent over paloma?

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 17:07

ingetarita schreef:

helemaal niks...

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 17:31

ingetarita schreef:

Er worden geen uitspraken over gedaan.

Je hebt je pony aan haar verkocht?

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 17:32

ik ben wel benieuwd naar een foto van het paard waar het over gaat?

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-07 17:32

stond bij ea, waar ze eerst te koop stond, zoekfunctie, paloma en dan bij eenmaal andermaal paarden

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-07 17:33

en inge, waarom kreeg ik geen sms terug? ik had je zondag gesmst over je nieuwe pony, en je zou wat vragen over die schimmel, wel gek dat je niks meer laar horen dan en nu vraagt hoe het ermee is

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 17:46

_Vanisha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 21:15

nog geen nieuws?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 21:17

nee, geen veranderingen

xxxivitaxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 22:15

na alles tehebben door gelezen ( 37 pag. )ben ik toch ook wel nieuwschierig geworden waar paloma nu echt is .

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 22:19

xxxivitaxxx schreef:
na alles tehebben door gelezen ( 37 pag. )ben ik toch ook wel nieuwschierig geworden waar paloma nu echt is .

als jij het weet, wil je het dan door pb'en, dan kunnen we haar gaan halen, aangezien wij het ook niet weten...

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 22:33

Laatst bijgewerkt door slimmerik op 05-02-07 22:37, in het totaal 1 keer bewerkt

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 22:36

dubbelpost

xxxivitaxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 23:04

hallo slimmerik als ik dat nu ook nog moet gaan lezen , dan kan ik de rest van de week wel vrij gaan nemen

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 23:09

xxxivitaxxx schreef:
hallo slimmerik als ik dat nu ook nog moet gaan lezen , dan kan ik de rest van de week wel vrij gaan nemen

Hmmm was ons toch in 2 dagen gelukt hoor Haha! Knipoog

DJCJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 23:23

slimmerik schreef:
xxxivitaxxx schreef:

Hmmm was ons toch in 2 dagen gelukt hoor Haha! Knipoog

haha, ik was de hele ochtend bezig van pagina 17 tot (toen) pagina 35.
De rest heb ik steeds kunnen volgen en gister avond had ik vanaf pagina 5 geloof ik tot 17 gelezen.
Was al blij dat er niet zoveel gepost werd als in het vorige topic. Toen kon je niet meer posten iedere keer als je posten klikte was er weer een nieuw bericht.

ontopic, Sorajalover, hoe bevalt Zembla? Is dit de ware voor je?

Perrokai

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 00:52

ZO ik heb eens even een paar Topics gelezen over Sorraya. Ik heb al eerder gezegd als mijn dochter door haar pony, of ze die nu een dag of 10 jaar heeft op een vreselijke manier het ziekenhuis in trapt waarvan ze nog een geruime tijd moet herstellen, let wel ze had ook dood kunnen zijn hoor, dat ik haar en haar ouders groot gelijk geef dat ze die pony verkopen naar de handel of de slacht.
Jullie die dit niet begrijpen zijn gewoon erg naief en blijkbaar te jong om op een normale manier te kunnen nadenken. Sorraya en haar ouders hadden hier het volste recht toe, echter hebben ze haar niet eens naar de slacht gedaan maar verkocht aan een handelaar.
In deze topics waar ze het verteld wordt ze, ondanks dat sommigen van jullie zeggen te begrijpen dat ze dat gedaan hebben, volledig de grond in getrapt om haar en haar ouders keuze. Verder wordt hier beweerd dat ze zo gelogen heeft en zo lelijk gedaan heeft. Nou sorry hoor maar jullie schrijven dingen als, je wordt nog wel terug gepakt, wat ben jij harteloos, door jouw schuld is Paloma nu dood.
Dus jullie zijn allemaal helemaal niet van die lieverdjes.

Jullie zijn jonge naieve mensen die het woord slacht en paard horen en dan gaan liggen janken in bed omdat er een voor jullie allemaal volkomen onbekend paard bij de slachter staat, die helemaal niet trapt of gevaarlijk is, en het is allemaal de schuld van SL????????
Dat is dus waarom er steeds meer mensen afhaken op bokt omdat ze het zo zat zijn om constant aangevallen te worden door naieve idealisten met geen enkele realiteitsbesef. Hakken met zn allen jongens/meiden maakt niet uit waarop of of het terecht is. Massahysterie heet dat, zo zijn oorlogen ook begonnen....maar dat stukje is blijkbaar niet blijven hangen op school......
Ik snap nog steeds niet dat dit toegelaten word op bokt, het verziekt namelijk voor normale reeele mensen de hele sfeer.

Als je een paard niet kent, SL niet kent, niet bij het ongeval was, hoe kun je er dan in godsnaam vannachter je PC over oordelen ? En nee ik ken haar of Paloma ook niet.

En hoeveel Paloma's die niet trappen willen jullie nog redden met je zakgeld, ik weet er nog zo'n 500 die in Oostenrijk voor de slacht gefokt worden interesse ? Of gaan we allemaal weer liggen huilen in bed daarom vanavond?

_Ananas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 01:02

En hoe vaak moeten ze jou nog uitleggen hoe ze erover denken Zij zijn groot en ik is klein!

Als normaal mens kan je dit topic dan ook misschien gewoon mijden als je tere zieltje er niet tegen kan?

Perrokai

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 01:06

Heb je het tegen mij nu of??
Als normaal mens zouden jullie eens tot de orde geroepen moeten worden. Ik heb geen teer zieltje, al die reddende engels hier wel. Die springen voor een paard wat ze niet kennen direct in de auto met hun zakgeld......zonder te weten waar het staat.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 01:08

annepanne schreef:
En hoe vaak moeten ze jou nog uitleggen hoe ze erover denken Zij zijn groot en ik is klein!

Als normaal mens kan je dit topic dan ook misschien gewoon mijden als je tere zieltje er niet tegen kan?

Inderdaad Bloos je neemt de woorden uit men mond... Ik heb mijn reden al drie keer geplaatst.
Maar ja ik ben onmens, want soraya liegt en berdiegd door de pillen. Slapen

ik vind dat lynn super gereageerd heeft, wat je ook beweert Knipoog

_Ananas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 01:10

Ik vind het erg flauw hoe je reageert! Persoonlijk ben ik ook niet zo'n paardenredder maar wat Lynn heeft gedaan daar heb ik respect voor. Ze heeft je al eerder in dit topic uitgelegd hoe het er voor haar voor stond en dan kom je nu weer met deze post?! Dat snap ik niet, sorry. Je had je punt gemaakt, dat is uitgelegd en nu kom je een trap nageven ofzo? Jammer

Perrokai

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 01:15

Sorry hoor maar iemand anders post hier de links naar de gesloten topics waar in zou moeten staan hoe erg die SL zou moeten zijn. Nou die heb ik gelezen, an de anderen daar, ik weet niet of jullie daarnij waren, kunnen er anders ook wat van. Dus ik reageer alleen op wat hier gepost word, en dat is mijn volste recht....
Jammer dat geen van jullie blijkbaar verstandig is....of even een helder moment heeft.....
In de auto springen om met je laatste zakgeld een wildvreemd paard te redden is inderdaad heel lief, maar wel erg naief........