Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Urielle schreef:Ik ben benieuwd... ik hoop dat het dierenbloed is. Momenteel zijn er veel dieren te koop om te slachten met Kerst, een paar konijnen zijn zo gekocht voor bloed.
Nikj schreef:Urielle schreef:Ik ben benieuwd... ik hoop dat het dierenbloed is. Momenteel zijn er veel dieren te koop om te slachten met Kerst, een paar konijnen zijn zo gekocht voor bloed.
Ik moet er niet aan denken dat het iets anders is geweest..
Ik schrok echt van de foto's
Citaat:
Idd, in je verbeelding ziet het er dan heel anders uit en dan op die foto's is het allemaal 10 keer erger dan ik had gedacht
flyinglady schreef:Bij de eigenschappen van de foto's staat 15 sept. 2006 gemaakt !!!!!!!!!!!!!?????????????
Nikj schreef:flyinglady schreef:Bij de eigenschappen van de foto's staat 15 sept. 2006 gemaakt !!!!!!!!!!!!!?????????????
Bij mij staat er : 12-09-2006
Nikj schreef:flyinglady schreef:Bij de eigenschappen van de foto's staat 15 sept. 2006 gemaakt !!!!!!!!!!!!!?????????????
Bij mij staat er : 12-09-2006
Hannanas schreef:gewoon verkeerd tellertje van de fotocamera misschien?
Ik had eigenlijk echt 1 rode ravage verwacht op de foto's.
Maar dit is opzich ook al vreemd, omdat het zo verspreid is.
Wat een rotgeintjes kunnen er ook worden uitgehaald zeg!
Hannanas schreef:gewoon verkeerd tellertje van de fotocamera misschien?
flyinglady schreef:Hannanas schreef:gewoon verkeerd tellertje van de fotocamera misschien?
Ja, maar dan is de datum van gemaakt en gewijzigd niet hetzelfde.
Jolliegirl schreef:is dit een reden om het niet te geloven ofzo?
Chiqa schreef:
Nee als je naar de eigenschappen van de foto's gaat staat er;
gemaakt; 12-9-2006
gewijzigd 12-9-2006
Helemaal bovenaan staat idd 12 - 09-2006 maar dit vind ik raar.
Kan iemand dat uitleggen?