Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cyntje schreef:Ja je hebt helemaal gelijk Karl66! Die criminelen zitten hier ook lang genoeg in de bajes als ze iets hebben gedaan...![]()
Karl66 schreef:Cyntje schreef:Ja je hebt helemaal gelijk Karl66! Die criminelen zitten hier ook lang genoeg in de bajes als ze iets hebben gedaan...![]()
Ah jij gaat voor het amerikaanse systeem, drie verkeersovertredingen en gelijk levenslang
ThePast03 schreef:De boer zelf is zo stom is zo stom als het achtereind van een varken. Als hij maar een beetje handelsgeest zou hebben zou hij begrijpen dat hij juist nu veel meer aan zijn paarden kan verdienen dan ooit. Advertenties op marktplaats, een veiling.... Heel veel mensen zullen nu uit emotie nu graag zo'n paard een goed tehuis geven en nu is er nog media aandacht.
Al die mensen die hier zoveel energie in steken om dit topic om zeep te helpen: Steek je energie eens in iets waar jij jezelf druk over maakt in plaats van andere mensen te demotiveren om iets te doen aan wat hun belangrijk vinden.
Ga desnoods een protestaktie voeren voor die zielige boer als jullie dat zo belangrijk vinden maar laat anderen doen wat zij willen doen.
Ook jullie zijn geen rechters en hebben het recht niet om andere te veroordelen. Toch doen jullie niets anders hier. Hoezo hypocriet????
Citaat:Geachte Burgemeester en Wethouders en Raad van de gemeente Ferwerderadiel,
Zoals zoveel Nederlanders, heb in grote spanning de verwikkelingen over de door water ingesloten paardenkudde gevolgd. Groot was mijn opluchting en ontroering toen het vrijdag 3 november lukte met behulp van 6 heldhaftige ruiters de kudde aan de kant te krijgen. Hiervoor hulde!!
Toch spreek ik mijn ernstige zorg uit over het toekomstige lot van deze paarden. Graag zag ik dat uw gemeente erop toeziet dat deze paarden goed verzorgd gaan worden en dat al dan niet met behulp van de AID en de Dierenbescherming eventuele misstanden voorkomen gaan worden.
Met vriendelijke groet,
Karl66 schreef:Slimmerik, dit soort zinnige acties zijn niet goed voor je image als bokt-relnicht
spekkiejnfu schreef:ik vind het een beetje overdreven, als dit niet gebeurd was, waren jullie ook niet op het idee gekomen een protest tegen deze boer te houden.. of wel dan? get alive, een "foutje" kan gebeuren, het moet alleen niet een 2e keer gebeuren.
slimmerik schreef:Ik heb het volgende mailtje gestuurd naar de gemeente Ferwerdadiel:Citaat:Geachte Burgemeester en Wethouders en Raad van de gemeente Ferwerderadiel,
Zoals zoveel Nederlanders, heb in grote spanning de verwikkelingen over de door water ingesloten paardenkudde gevolgd. Groot was mijn opluchting en ontroering toen het vrijdag 3 november lukte met behulp van 6 heldhaftige ruiters de kudde aan de kant te krijgen. Hiervoor hulde!!
Toch spreek ik mijn ernstige zorg uit over het toekomstige lot van deze paarden. Graag zag ik dat uw gemeente erop toeziet dat deze paarden goed verzorgd gaan worden en dat al dan niet met behulp van de AID en de Dierenbescherming eventuele misstanden voorkomen gaan worden.
Met vriendelijke groet,
Wie volgt?
info@ferwerderadiel.nl
edit: Met deze aanhef is men verplicht de mail in de raadsvergadering te behandelen.....
Stennisje schreef:Zou hun mailbox een beetje vol zijn?
why schreef:tjonge jonge..............wat gaat dit hard op deze site!!
Ik heb nog niet kunnen reageren omdat ik weer bij de paarden was vanmorgen, maar ik las dat er actie gevoerd zou worden, en nu begrijp ik wat er vanmorgen bedoeld werd. Maar er was niemand???......