Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
belle_boef schreef:Wat is het toch een knappe merrie. Mooie uitstraling.
Ik gok ook op een maanveulen
pien_2010 schreef:Ze wordt knapper en knapper onder jouw goede zorgen. Ik vind het zo knap..Fijn dat Nouri goed gaat.
karuna schreef:Ik zie zelfs een ingevlochten staart
PotjeMayo schreef:Topic checken hopend op een paardenkind, nog niet zo te zien. Ben benieuwd of het een volle maan veulen word
Lukasje schreef:Zo, ik kom even kijken maar nee, niks, noppes veulen.
Fijn dat Nouri goed gaat !
Yavanna schreef:Dan is, afhankelijk van geslacht, hijo of hija de la luna ook wel toepasselijk.. Ik ga voor een merrie, 14 april
Prairy schreef:Ik ga dan voor de 13e, mooie datum en volle maan
Dais_ schreef:Mijn veulentje is vorig jaar met volle maan geboren. Ze heet Lunera
Die strepen heeft ze trouwens niet, maar wel een hele donkere streep op haar rug. Echt een toverbal qua kleur, heel grappig.
Ik ben benieuwd wat Aurora ervan gaat maken
pien_2010 schreef:Ach gossie die dikke buik als ze ligt.
Charaz schreef:Aaah gossie zeg, nog geen baby. Ik gok op 19 april een hengstje
karuna schreef:Ik moet steeds lachen om die aardbeien op de foto. Leuk tafelzeil.
Die arme buik en liggend zie je dat ze nog steeds niet echt veel reserve voedsel heeft opgeslagen, hopelijk krijgt ze het wel bijgegeten als er eenmaal een veulen meedrinkt. Het duurt altijd zo lang voor het gewicht er weer aanzit.
Staart vlechten is best een klusje. Dat ze je daarin vertrouwd is zo mooi.
Hoe is het nu met de status/dierenarts? Moeten ze nu alsnog het land uit of toch niet. Ik word nog steeds naar als het aan de overheid had gelegen ze gewoon waren gedood
Lukasje schreef:Jeetje wat een ballon wanneer ze ligt !
Neon schreef:Nou… heeft hij zich niet gehouden aan mijn datum… draak dat het is…