Gambler21 schreef:Hebben jullie momenteel nog paarden te koop staan?
Jazeker, alleen jonge paarden, geen oudere beleerde paarden helaas.
@EenitraM : Hij is heel vriendelijk, erg werkwillig en qua tot nu toe het introduceren aan het tuig en 'vreemde' dingen doet hij het bovengemiddeld goed. Hij is echt van het onderzoeken en bekijken, staat er ook open voor en dat is wel heel fijn werken
We doen het gewoon lekker op zijn tempo, hij is nu iets meer paard geworden dus ik ga het werk in het tuig nu met hem rustigaan oppakken en dan zien we wel
Onze bijrijdster is begonnen met Rosa afgelopen week en ze doet het onwerkelijk goed en pakt het snel op allemaal. Ik krijg steeds hele fijne updates, gewoon echt genieten

Trouwens helemaal verliefd op dit hoofdstel dat ze verkoopt in haar eigen webshop en onze paarden zijn proefkonijn
(vind ik helemaal niet erg)

Omdat het echt weer begint te kriebelen om weer te kunnen mennen, vandaag met Charlotte een rondje buiten gewandeld in het tuig. Ik had voor de vakantie geprobeerd om haar even bij het veulen weg te halen maar dat ging met zoveel hectiek en stress, dat ik dacht : oke we wachten wel even. Maar nu mag ze weer echt aan de bak. Eenmaal het erf af ging het goed, wel heel wat gehinnik, maar haar kind heeft zich voorbeeldig gedragen dus gewoon weer doen en gaan

Video's, let niet op mijn gehijg
Morgen vriendlief mee, bandjes oppompen en gaan, zo'n zin in weer
Ook Onyx vandaag het tuig weer eens opgedaan, die liep er ook zo mee weg, de komende tijd het sturen maar even goed oefenen en samen meer ontdekken

Tot slot lekker even met Ukkie buiten gewandeld, ze vind de wereld een stuk spannender zonder haar moeder, maar ook dat komt vast goed door gewoon veel te oefenen. Ze kruipt het liefst in je broekzak, maar dat wil ik niet hebben en dan kijkt ze echt zo van : Nouja, daar vind ik wat van .
Ik hoorde haar vandaag toch weer wat zwaarder ademen, aankomende week eens contact opnemen met de kliniek wat zij erover denken. Het is vooral hoorbaar bij inspanning of stressmomenten, geen koorts, maar het zit me niet helemaal lekker. Verder vind ik haar buik op dit moment te opgeblazen, wormen zijn al nagekeken dat heeft ze niet, maar mijn gevoel zegt dat het niet helemaal goed zit. Hoop dat ik het mis heb en weer te overbezorgd ben, maar liever een keer te vaak nakijken dan weer misseboel.

Dat was mijn middagje stal weer, nu lekker de beentjes omhoog, ben wel moe na 15km lopen op de teller voor vandaag