Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

op naar het goed afsluiten van dit jaar samen met ons Gelders geweld
De veulens groeien veel te snel altijd, het worden alweer kleine minipaardjes, het echte veulen is er wel weer af 

Hij is een zacht en lief paard, net als zijn moeder, dus dat gaat helemaal goedkomen Gambler21 schreef:Hebben jullie momenteel nog paarden te koop staan?
We doen het gewoon lekker op zijn tempo, hij is nu iets meer paard geworden dus ik ga het werk in het tuig nu met hem rustigaan oppakken en dan zien we wel
(vind ik helemaal niet erg)
.
Samen met broertje en zusjelief ook even gek gedaan en genoten tussen de hoosbuien door afgelopen dinsdag
Gelukkig maar, want die hebben we genoeg in de omgeving.
Hij dacht dat de balken hem op gingen eten ofzo, want hij sprong met alle benen alle kanten op er meters overheen
Na enkele rondjes ging het dan toch wel subtiel en viel het kwartje, heerlijk zo'n intelligent paard
Ik ga haar zelf aankomende week in de dubbele lijnen rustigaan oppakken wat betreft het sturen
Nu wordt het weer bufferen , maar zo fijn als dat allemaal eindelijk 'glad' is
Iedereen die hier aan bij heeft gedragen van Bokt : Ook ontzettend bedankt voor alle steun en lieve berichten
.
inderdaad een last van mijn schouders.
Er komen ook kijkers voor Star morgen, ben heel benieuwd hoe dat uit gaat pakken.
Een korte compilatie van ons geluksmomentje
Omdat ze zo'n 'wormenbuik' heeft, haar mestonderzoek ingestuurd, er kwam niets specifiek uit.

Ik begrijp echt niet dat daar geen interesse voor is, hij is zo'n makkelijk en nuchter veulen. Hopelijk komt zijn forever home nog aankloppen