N0a schreef:Moet je wel de kans krijgen om dat te mogen doen. Veel eigenaren vinden dat ze onder de €6000 tegenwoordig niet meer op de foto hoeven. Dan kiezen ze liever voor iemand die hem gelijk mee neemt of alleen klinisch wil keuren (al merk ik dat hier ook steeds meer tegenzin voor is). De markt is nu zo krap dat dit voor vele ook geen probleem is. Meeste mensen zetten ze zo op de trailer mee naar huis na 1x proefrijden.
Klopt is bij mij ook gebeurd mijn voorkeur is gelijk meenemen liefst ongekeurd was het antwoord
Tja en toen pieste ik naast de pot mijn pa zeg inladen die hap ongekeurd meenemen je wilt toch niet op hoog niveau rijden.
Nadat ik hem had uitgelegd dat ik op gezond paard wil rijden zei ie zal je nog wel naast de pot gaan piessen of duurder kopen
papa’s en paarden kansloosIk heb wel beetje spijt dat ik voor safe ging eerlijk is eerlijk
Dat is natuurlijk geen enkel probleem zolang ze niet weg is, van mijn part komen ze 10 x langs
maar ik weet wel dat ik straks een pony heb in een leuk kleurtje, leuk maatje en prijsklasse onder de 4000....
Ja ze is echt nog een guppy. Ze heeft nog ruim een jaar (of 2, hangt er net vanaf hoe het gaat) om lekker te mogen groeien en ontwikkelen. Tot die tijd mag ze meewandelen als ik de mini's inspan of alvast alleen mee op korte wandelingen.
dan is er gewoon een extra paar handen mee die haar vast kan houden. Ik heb het zelf een keertje heel erg fout zien gaan bij iemand die het halstertouw aan de kar had gebonden en waarbij het paard op hol sloeg. Die nam gewoon de kar inclusief 4 mensen en een tweespan mee
vanaf morgen mag ze lekker 24/7 buitenspelen en dan mag ze zelf beslissen of ze de stal in gaat of niet
Ze is netjes opgevoed en met haar 2,5 jaar oud echt enorm braaf en aanhankelijk. Ik ben in love