Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ketly schreef:Ik ben er ook echt blij meeToch nog wat goed nieuws in deze gekke tijd.
Kleine foto update van Autan!
[ [url=m/2ltFYw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Samen met mijn man
[ [url=m/NZpYE7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/R2hqeq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ketly schreef:Op het moment dat je het hoort denk je alleen maar: waarom overkomt mij dit? Maar als ik op Google zoek en andere ervaringen tegenkom dan zijn er vele met mij die dit hebben meegemaakt. Dat maakt het niet minder erg, maar het overkomt niet alleen mij en Autan.
Ik sta er inmiddels wel positiever in. De kliniek die de foto's heeft gemaakt staat er wel bekend om dat ze erg streng zijn met klasseringen (uiteraard beter te streng dan te mild) maar de andere 3 klinieken hebben geen klasse 4 aan het straalbeen willen hangen. Dat ze er allemaal wel een soort van heil in zien geeft mij wel wat hoop. Wel heb ik voor mezelf als grens gesteld dat ik niet aan de inspuitingen begin, hier heb ik ook mijn redenen voor. Mocht hij pijnvrij zijn, dan moet ik kijken wat dat mijn opties zijn met hem. Ik heb wel besloten dat ik er zelf niet meer op stap.
Ketly schreef:Op het moment dat je het hoort denk je alleen maar: waarom overkomt mij dit? Maar als ik op Google zoek en andere ervaringen tegenkom dan zijn er vele met mij die dit hebben meegemaakt. Dat maakt het niet minder erg, maar het overkomt niet alleen mij en Autan.
Ik sta er inmiddels wel positiever in. De kliniek die de foto's heeft gemaakt staat er wel bekend om dat ze erg streng zijn met klasseringen (uiteraard beter te streng dan te mild) maar de andere 3 klinieken hebben geen klasse 4 aan het straalbeen willen hangen. Dat ze er allemaal wel een soort van heil in zien geeft mij wel wat hoop. Wel heb ik voor mezelf als grens gesteld dat ik niet aan de inspuitingen begin, hier heb ik ook mijn redenen voor. Mocht hij pijnvrij zijn, dan moet ik kijken wat dat mijn opties zijn met hem. Ik heb wel besloten dat ik er zelf niet meer op stap.
Babootje schreef:Ketly schreef:Op het moment dat je het hoort denk je alleen maar: waarom overkomt mij dit? Maar als ik op Google zoek en andere ervaringen tegenkom dan zijn er vele met mij die dit hebben meegemaakt. Dat maakt het niet minder erg, maar het overkomt niet alleen mij en Autan.
Wat zijn die redenen dan? Als de veeartsen er heil in zien, waarom zou je dan niet aan inspuiten beginnen?
Dat zijn toch heel veel voorkomende behandelingen? Met vaak ook goede resultaten?
Ben wel benieuwd waarom je dat niet wil doen.
Babootje schreef:@JustDiesel Ik ben oprecht benieuwd naar de reden waarom iemand een paard niet wil behandelen, gezien het verhaal dat erbij wordt gehouden van hoop e.d. Van niet behandelen worden de kansen van zo'n paard echt niet groter en dat rijm ik dan weer niet met "hoop"
Achterom schreef:Niet inspuiten staat toch niet gelijk aan niet behandelen?
Ze trekt daar een grens, net zoals iedereen ergens een grens trekt.
Ben je dan maar verplicht om alles te doen gewoon omdat het kan?
Babootje schreef:@JustDiesel Ik ben oprecht benieuwd naar de reden waarom iemand een paard niet wil behandelen, gezien het verhaal dat erbij wordt gehouden van hoop e.d. Van niet behandelen worden de kansen van zo'n paard echt niet groter en dat rijm ik dan weer niet met "hoop"
Babootje schreef:Achterom schreef:Niet inspuiten staat toch niet gelijk aan niet behandelen?
Ze trekt daar een grens, net zoals iedereen ergens een grens trekt.
Ben je dan maar verplicht om alles te doen gewoon omdat het kan?
Niet inspuiten staat wel gelijk aan niet behandelen. Want inspuiten is gewoon de reguliere behandeling die het paard de beste kansen geeft op genezing.
Dat ben je inderdaad niet verplicht. Maar dan moet je niet zeggen dat je het paard alle kansen wil geven, want dat is dan gewoon niet waar.
MarjanB schreef:Ga je nu in twijfel trekken dat die niet meer zal komen dan?
Smeden zijn mega druk nu. Iedereen klaagt er over.
Babootje schreef:MarjanB schreef:Ga je nu in twijfel trekken dat die niet meer zal komen dan?
Smeden zijn mega druk nu. Iedereen klaagt er over.
Weet ik En een goede smid is ook nog niet makkelijk te vinden. Maar de complete behandeling + beslag op de kliniek en beslagadvies mee is echt niet zo moeilijk te regelen. Dan heb je 8 weken de tijd om een smid te regelen die dat kan. En anders doe je de 2e beurt weer op de kliniek.
Het is echt met een beetje moeite allemaal te regelen, alleen ja is wel wat duurder. Als je het echt wil, kan het
Babootje schreef:ingedebruijn schreef:Wauw. Waarom moet je dit in twijfel trekken? Wat is er mis met jou?
Misschien weet ik teveel?