Vandaav even een rondje buiten met Essie gelopen. Gaat steeds beter. Ff de IJssel onveilig gemaakt;

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Art_Ificious schreef:Haha jah als hij die mooie moves ook onder het zadel toont later...![]()
Leuke foto. Is dat zo een parelli leadrope?
Nynkster schreef:Leer
Ik vind sommige Zilco tuigen wel mooi.
Maar die anatomische borst is me dus wat te heftig gevormd. En hoofdstellen wat te plastic ofzo
Toydoll schreef:Nynkster schreef:Leer
Ik vind sommige Zilco tuigen wel mooi.
Maar die anatomische borst is me dus wat te heftig gevormd. En hoofdstellen wat te plastic ofzo
ik snap die empathy borst ook niet zo nee. Hoor vaak dat mensen de tweespan empathy nemen, die is een stuk normaler. Maja ik ben er sowieso geen fan van eigenlijk, Kyano werd er kreupel van. Gewone borsttuigen voor mij dus.
Zilco hoofstel vind ik echt super, heb ik nu ook weer voor Breezer. Het zit zo mooi. Die lederen menhoofdstellen, ongeacht merk, vind ik zo grof en stug en niet aansluitend. Terwijl Zilco (ik heb wel de fine) heerlijk soepel en dus mooi aansluitend zit.
Ik wil graag ook zilco tuig weer, maar het is even te duur om het in 1x aan te schaffen haha. Dus per stuk. Heb dat Ideal webtech om te beleren en dat is prima.
Art_Ificious schreef:Ja gaat idd goed wat omgang betreft.
Verder heb ik deze week eigenlijk amper met hem getraind door tijdgebrek. Laatste training was dinsdag. Maar morgen weer opnieuw trainen
Leuk halster.
Zie dat het een vos is, dan vind ik de zwarte neus wel speciaal hoor.
Of ogen de manen gewoon zo voskleurig?