En voor diegene die twijfelt om een filmpje te posten: we zijn hier om te leren en niet om indruk te maken
Enne.. Mirjam, volgend filmpje voor Rien? Ik ben ook wel benieuwd naar zijn feedback
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) Ik denk echt dat je veel kan bereiken als je het stelling vragen net iets anders gebruikt. Niet te veel stelling, net zover dat je in je hand weerstand voelt. Dus niet vóór de weerstand blijven maar er ook niet doorheen willen trekken ( wat ik niet zeg dat je doet ) maar op dat punt blijven wachten en met je binnenbeen vragen naar de buiging in haar lijf. Dan zal ze nageven en dan doe jij dat ook en stelt haar weer recht. Dus doordachter rijden, meer weten wat je wilt bereiken met de dingen die je aan haar vraagt. En door meteen zelf na te geven als zij dat doet, haar laten voelen dat dat het juiste antwoord is. Anders is het net alsof je aan een kind vraagt wat 1+1 is en voordat ze er goed over na heeft kunnen denken en heeft kunnen antwoorden, vraag je wat 3+1 is en daarna weer een andere som. En dan na een uurtje zo doorgaan zeggen: jeetje, ze kan niet rekenen. Hahahaha zoiets
)
GJ9 schreef:Wat gaan jullie hard!
En BravoT, ook al aangemeld? Ik zou juist niet eerst op je eigen manier verder doorrijden en daarna pas de training gaan doen. Juist vanaf het zadelmak maken, vanaf de eerste passen, kan je al op de Rien manier rijden, en daarmee voorkom je een hoop ellende.
. Maar ik heb wel alle filmpjes gekeken die er te vinden zijn online. Alleen we zitten wat in de lappenmand steeds. Dus eigenlijk zit ik daar ff op te wachten tot we daar 100 % uit zijn en tot die tijd rij ik wel op Rien zijn manier. Althans als we kunnen rijden
. Aan de andere kant als ik nu lid wordt kan ik al wel vooruit kennis op Doen, maar dan zit dat kleine € tekentje nog ff in mijn hoofd
.