Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PSvanLot schreef:Ik heb gisteren informatie opgevraagd over de stal.
Wat leuk dat jullie hier zo enthousiast zijn.
Ik zoek een plekje voor mijn 17 jarige ruin die het plezier in rijden grotendeels verloren is. Ik zou hem graag nog een aantal jaren in een groep laten lopen zodat hij nog kan genieten van het leven.
Momenteel staat hij met een deken en denk ik dat dat niet handig is als die weken aan een stuk op blijft liggen zonder controle.
salamaleque schreef:Alnaro schreef:Hoi allemaal. Mijn paarden staan sinds twee maanden bij de groepsstalling in Leende. Is er iets van een app groep om elkaar een beetje op de hoogte te houden en evt foto’s te delen? Zo niet is er belangstelling voor?
Ik probeer regelmatig te gaan en vind het wel leuk om dan ook foto’s te delen.
[ Afbeelding ]
Ik zou dat wel leuk vinden. Mijn ruin staat er sinds eind april. Ik heb wel contact met de eigenaresse van een schimmeltje (merrie) waar mijn paard veel mee optrekt, maar zij gaat ook niet zo vaak.
November108 schreef:Heeft 1 van jullie van de natuurweides wel bericht gehad van de nieuwe plek? Zie dit anders als infobericht dat de natuurweides naar Maarheeze zijn, wij zijn zo namelijk een uur kwijt omdat we nog in Heeze stonden...
Maik79 schreef:November108 schreef:Heeft 1 van jullie van de natuurweides wel bericht gehad van de nieuwe plek? Zie dit anders als infobericht dat de natuurweides naar Maarheeze zijn, wij zijn zo namelijk een uur kwijt omdat we nog in Heeze stonden...
Ah das onhandig! Ja heb gelukkig mail gehad op 6 december dat ze verhuisd zijn voor de winter, incl. adres.
Sandralux schreef:Mijn paard komt ook per april naar de groepsstalling. Ik twijfel alleen nog over Soerendonck of leenderstrijp. Soerendonck heeft meer gras waar ze in de winter dacht ik veelal ook op mogen en Leenderstrijp heeft meer schuilgelegenheid maar daar staan meer paarden en gaat een deel in de zomer op de zomerweide en deze voegen zich dan in de winter weer bij de groep. Wat is jullie ervaring of waarom hebben jullie gekozen voor een specifieke plek?
salamaleque schreef:[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Dit weekend weer even bij James geweest om te kijken hoe het gaat. Hij is april 2024 verhuisd naar de groepsstalling in Leende. Naast vriendinnetje Winnie zag ik nu ook een Fries en een andere knapperd in “zijn” groepje. Ik ben vorig jaar zomer voor het laatst geweest, leuk om te zien hoe de groepjes zich vormen. Wel een hoop (winter) haar en modderbenen. Ik moet daar nog steeds aan wennen
Amanda__ schreef:salamaleque schreef:[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Dit weekend weer even bij James geweest om te kijken hoe het gaat. Hij is april 2024 verhuisd naar de groepsstalling in Leende. Naast vriendinnetje Winnie zag ik nu ook een Fries en een andere knapperd in “zijn” groepje. Ik ben vorig jaar zomer voor het laatst geweest, leuk om te zien hoe de groepjes zich vormen. Wel een hoop (winter) haar en modderbenen. Ik moet daar nog steeds aan wennen
Oh wat leuk, je hebt toevallig mijn merrie ook gefotografeerd! De grote bruine achter de haf![]()
Wat fijn dat het goed gaat met James. Dat geeft een fijn gevoel!