Ik zal het vandaag eens proberen, wie weet of het gaat. Rood bij mijn beugels staat sowieso niet dus die tellen even niet mee
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Drico schreef:Welke singelmaat gebruiken jullie? Ik ben nog steeds opzoek naar een nieuwe singel maar heel weinig in de juiste maat te vinden haha
Nu zag ik net een prolite Dressuursingel (lijkt op een Fairfax maar dan stuk goedkoper) die me wel aansprak maar kleinste maat is 55 cm
Voor die van mij heb ik nu een 45cm zonder elastiek, maar voor het mooie zou het wel een 40cm mogen zijn
CastaMickey schreef:Ik krijg een singel bij mijn zadel, maar ik kan kiezen uit maat 55, 65 of 75![]()
Heb ik dan weer vrij weinig aan natuurlijk..
Waarom mag je geen kleiner maatje kiezen?KittyDylan schreef:Pff ik schrok me net doodNet de pony's binnen gezet. Fflur draaft een stukje naar voren en ik 'trek' haar terug. Op dat moment knapt haar halster. Ze merkte 't zelf ook, dat die los hing. Snel met half halster naar stal gelopen.
Blijkbaar dus geknapt... maar hoe.. ik snap 'm nog niet... hij lijkt nergens echt kapot te zijn
[ [url=m/zbPhGC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij lijkt inderdaad nog heel.WiskyBokjes schreef:Mijn god wat gaan jullie snel
Ik heb vooral veel foto's en nieuwelingen voor ik zien komen. Welkom voor de nieuwe mensen!
Over singels, ik gebruik een 60cm dressuur singel. Ik heb nog een neopreensingel van 40cm liggen die voor een klein prijsje weg mag!
Verder nog een update over Passoa: ze is weer helemaal de oude gelukkig. Gister in het bos dacht ze richting huis weer even grappig te doen door te blijven dribbelen en wegsprinten
Hier nog twee foto's van mijn bosrit zondag.
[ [url=m/O3Y09C.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/RSVsbv.jpg]Afbeelding[/url] ]
En hier kun je zien hoe wij rond rijdenFoto is trouwens wel een beetje raar genomen.
[ [url=m/aeKgKg.jpg]Afbeelding[/url] ]

Kimley schreef:Ik ben vandaag lekker een boswandeling gaan maken
Ik kan al jullie reacties niet bij lezen hoor! En over singels en zadels kan ik niet mee praten
[ [url=m/UxFg9D.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0ikTpM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heerlijk ff zo het bos in 
CastaMickey schreef:Lekker wandelingetje gemaakt Kimley?
Ik heb vandaag voor het eerst met mijn nieuwe zadel gereden en het zit heerlijk!! Voorheen altijd in een 18'' gereden van mijn bijrijdpaard maar ik heb een maximaal een 16.5'' kontWel even wennen natuurlijk maar het zit superfijn! Nu kunnen we eindelijk echt fijn aan het werk! Ging gelijk al heel goed! Hij is behoorlijk stout, maar zo lang je niet het gevecht aangaat met 'm (wel corrigeren natuurlijk, maar niet in gevecht raken) heb ik er al het vertrouwen in dat het goedkomt
Ik heb een 45 cm Rossner lederen singel, is superfijn! Ondanks de vele bokkenvan mijn pony bleef het zadel perfect liggen. Hij heeft er geen wondjes van gekregen, maargoed ik heb hem pas 1x gebruikt natuurlijk. Ik dacht altijd dat een singel niet zo veel uitmaakte, maar het schijnt dat het wel echt een groot verschil is, zo'n goedkope neopreen singel of een goeie. Ik kreeg hem bij het zadel en ik vind het wel een superfijne singel geloof ik!
jolmer20 schreef:Gaaf halster KittyDylan, schrikken van het halster van Fflur zeg!
Wat een leuk beestje zeg Kimley! En ook een leuk halster
Klinkt lekker Carpediem!
Beterschap Wiskybokjes!
Over singels en zadels kan ik niet echt meepraten.
Ligt een merkloos zadeltje op en geeen idee welke maat singel haha.
Vandaag heeft het verzorgstertje van mn andere pony een rondje gereden op Flinn.
Dit was de eerste keer, ging wel leuk!
Wel een uitdaging voor dr, mn andere pony is een heeeeel stuk makkelijker en braver haha.
[ [url=m/LVqiNJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

CastaMickey schreef:jolmer20 schreef:Nog steeds balen van Reggea zeg Ukkepuk!
Hoop dat er snel iets op je pad komt!
Waar zoek je naar? Iets specifieks?
Rood op vos kan makkelijk joh CastaMickey!
Oh nee dat vind ik echt zo lelijk! Vloekt alles bij elkaar.. Misschien dat het bij mijne nog net kan omdat hij heel veel wit heeft, maar ik denk het niet.
xApple schreef:CastaMickey schreef:Ik krijg een singel bij mijn zadel, maar ik kan kiezen uit maat 55, 65 of 75![]()
Heb ik dan weer vrij weinig aan natuurlijk..
Wat stom zegWaarom mag je geen kleiner maatje kiezen?
CastaMickey schreef:Lekker wandelingetje gemaakt Kimley?
Ik heb vandaag voor het eerst met mijn nieuwe zadel gereden en het zit heerlijk!! Voorheen altijd in een 18'' gereden van mijn bijrijdpaard maar ik heb een maximaal een 16.5'' kontWel even wennen natuurlijk maar het zit superfijn! Nu kunnen we eindelijk echt fijn aan het werk! Ging gelijk al heel goed! Hij is behoorlijk stout, maar zo lang je niet het gevecht aangaat met 'm (wel corrigeren natuurlijk, maar niet in gevecht raken) heb ik er al het vertrouwen in dat het goedkomt
Ik heb een 45 cm Rossner lederen singel, is superfijn! Ondanks de vele bokkenvan mijn pony bleef het zadel perfect liggen. Hij heeft er geen wondjes van gekregen, maargoed ik heb hem pas 1x gebruikt natuurlijk. Ik dacht altijd dat een singel niet zo veel uitmaakte, maar het schijnt dat het wel echt een groot verschil is, zo'n goedkope neopreen singel of een goeie. Ik kreeg hem bij het zadel en ik vind het wel een superfijne singel geloof ik!
Wat fijn dat het zadel goed bevalt! Heel belangrijk.
CastaMickey schreef:Oh nee dat vind ik echt zo lelijk! Vloekt alles bij elkaar.. Misschien dat het bij mijne nog net kan omdat hij heel veel wit heeft, maar ik denk het niet.

Hebben wij toentertijd ook gedaan 

Maar smaken verschillen! Ponylief is zwart, daar past alles op dus lekker makkelijk haha.
Wel dapper hoor!
Wel een zonnige foto!

Uiteindelijk waren we behoorlijk succesvol en zijn we Brabants kampioen geworden en 2e op het NK. Daarna is mijn zus fanatieker gaan mennen en kochten wij een andere pony voor mij. Die is ook verkocht, mijn zus is verhuisd dus nu rij ik alleen nog maar op Passoa. Nooit verwacht maar ik kan alles met haar.
Zo is ze ook 2,5 maand mee geweest maar Frankrijk in 2012.

Ik heb helemaal een moeilijke kleur, want welke kleur staat nou echt leuk op die van mij?
Mijn zadel was perfect, dus ze mag nu 5 dagen niet werken en daarna mogen we weer opbouwen. Verder heeft de osteo haar nog helemaal los gemaakt en van alles gedaan, ik heb ook oefeningen gekregen.

Fijn dat je zadel goed bevalt!
Ben benieuwd naar je foto's. Wat mooi dat je allemaal rescues hebt.