Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
de 3 gangen zitten er goed op , sprong zelfs onverwachts een wissel
Toen wel even opgestapt en de combi van mij erop en iemand die van achter wat aanjaagt hebben we wat ho/stap/draf overgangen gedaan en nog even wat sturen los en dat ze haar van achter iets meer in de vooruit hielt. Maar het liefst staat ze lekker te slapen

Die is juist heel explosief

) en belanden we samen onder Bugatti!
Gelukkig kon het hem niet schelen hahah!
Jodi93 schreef:xChanelx: Ziet er al goed uit. Is er een reden waarom je op het eerste filmpje steeds zo je handen breed en naar beneden brengt?

ik ben nog iets zoekend in mijn houding omdat Santos nu voor mij ook weer anders aanvoelt zo zonder barebackpad maar een echt zadel hahahah (ik zit 10cm hoger)
YamaSaki schreef:Wat stoer Charica!!
Denk dat als je een passend zadel hebt, het beeld veel beter zal zijn
Dat is nu gewoon niet lekker te beoordelen, aangezien t zadel erg lang is voor Bugatti zn korte ruggetje en jij erg achterin t zadel lijkt te zitten ook. Maar in principe moet t prima passen joh als die lekker in de bespiering zit en t zadel goed is
Weet alleen niet of dat financieel handig is... hihi 

Mandy_B schreef:Wauw marleen wat een mooi zadel zeg! Met volledig aan te passen bedoel je daarmee dat je zelf andere boom erin kan zetten?
. Hij heeft de inhoud van de zit en boom zo gemaakt dat ie het met een soort machine kan vervormen naar de precieze maat die wel past.