Hij vind alles prima dus denk dat dat geen probleem word inderdaad maar ik heb eerlijk gezegd niet eens een kerstmuts in huis, en slingers etc ook niet
Kimley
Geplaatst: 11-12-15 14:55
Seven schreef:
Hij vind alles prima dus denk dat dat geen probleem word inderdaad maar ik heb eerlijk gezegd niet eens een kerstmuts in huis, en slingers etc ook niet
Had ik ook niet, ik ben gewoon even naar de hema en action gegaan
Wat een leuke foto's Kimley, de versiering maakt het helemaal af Seven zo heb je het ook goed voor mekaar gekregen met de photoshop, lijkt net echt
Hier mijn doerak vandaag, ze is zo lekker fris met dit koudere weer
YildizArabs
Geplaatst: 11-12-15 18:51
Ontdek dit topic nu pas?!!! Wat leuk! En wat een mooie kerstpaardjes komen er langs! Mag ik nog mee doen?
Ik heb er ook eentje uit 2014, mijn meidje Yazahra Hayati. ❤️ Echt dol op haar. Ze is van feb 2014 dus al bijna 2 en Huge! (Al groter dan moeder die 1.48 m meet)
Als veulen:
Net afgespeend:
En van afgelopen zomer:
En nu als mega haarbal
Laatst bijgewerkt door YildizArabs op 11-12-15 18:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb met Fabian trouwens weer een mijlpaal bereikt, hij heeft voor het eerst van zijn leven een longeersingel om gehad. Om en af doen was wel eng want wat is dat rare ding op mijn rug, maar 'vast' doen (waarvan ik juist dacht dat hij dat eng zou vinden) kon hem dan weer helemaal niks schelen. Foto als bewijs hihi
Stoere fabian zeg, hij kijkt nog een beetje bedenkelijk hihi.
Gister mijn meisje weer opgemeten. Ze is weer een cm gegroeid. Nu 1.45 schoft en 1.48 kont. Ze heeft sinds vorige week een nieuwe vriend. Een ruin van 4 jaar en uiteraard is mevrouw de baas. Ze zijn zo leuk en lief samen. Rennen, knabbelen en samen bedelen Wilde gister even met haar gaan wandelen, maar hij was al los gezet. Hij flipte volkomen en zij werd heel onrustig. De beslissing genomen haar maar er gewoon bij te zetten. Daarna was al zijn drama over Mijn zusje heeft inde middag een tweede poging gedaan, Lucy zelf was toen wel heel relaxt, dus gewoon doorgegaan met de wandeling. Hij moet nog even wennen
Bedankt even snel gedaan was voor een kerst kaartje bezig
Aahh hij kijkt wel een beetje alsof hij zegt wat is dit?
Welkom Y. arabians Mooie zijn ze zeg
YildizArabs
Geplaatst: 11-12-15 20:16
Ze kunnen zo op de post Seven! Cool! Mooi dier!
Marion, een cm gegroeid sinds wanneer? Ik vind die van mij echt in fases groeien. Dan maanden niet en hop dan komt in ene die kont weer omhoog..,
Wauw brave Fabian! Hij kijkt wat bedenkelijk maar hij doet t toch maar. Doe je verder al wat met hem? Hij is echt prachtig getekend (heb even gespiekt bij je andere foto's). NAS?
Dank jullie voor de complimentjes. Ik vind d'r zelf ook echt gaaf, vooral d'r karakter! Niet voor de poes maar heel mooi open, charmant zou ik bijna zeggen. Heck, ben gewoon een merriemens hihi!