Niet drachtig?? Jeetje Wendy, wat een andere wending krijgt het verhaal dan nu weer. Wat fijn voor Bambi. Nu kan ze al haar energie op zichzelf storten.
tine10
Geplaatst: 08-10-15 14:35
Wendy_Komen schreef:
Update 1: niet drachtig!!!!
Dat is voor jou (en je portemonnee), Bambi en eerder gedachte veulen heel goed nieuws!!!
Nu kan alle energie en tijd in het zorgen voor Bambi zelf
Een (hang)buik kan best door de cushing komen. Fijn dat ze niet drachtig is. Mijn ruin heeft ook wel een tijdje drachtig geleken (en was dat toch zeker niet zo ), terwijl mijn merrie (na 14 veulens) juist prima in model leek (en die mag toch na zo veel veulens wel een beetje minder strak zijn).
Zo weer door naar de kapper met mijn dochtertjes. Maar da is erg tevreden! Vind haar der echt al beter uitzien. Wel gaan we over 2 weken beginnen met medicatie voor cushin. En nu gauw door!
Shalimar
Geplaatst: 08-10-15 15:25
Ja je weet het wel spannend te houden wel leuk om te volgen, de Bambi soap. Stiekem vind ik geen veulentje wel jammer, maar het is natuurlijk wel veel beter voor Bambi en jullie. Uiteindelijk zit je er niet op te wachten. Nu dus verder focussen op Bambi. Die cushing is echt balen, hopelijk valt het mee. Keep us posted