Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Elleboog gekneusd!! Nou paard heeft het geweten. Hij is echt zo stout!!!! Blij dat het alleen gekneusd is. Ben al zo vaak gevallen, kan niet altijd goed gaan

Toen de 2 jarige maar even op stal gezet aangezien ze helemaal gek was.

viel er nog wel bijna eraf
ik zat rechtsom in galop ( hij galoppeerd zo fijn
) toen ik terug wilde naar draf kwam hij zo belachelijk goed terug zo verzameld
dat ik daar niet op rekende en daardoor wat naar voren kwam met m'n lichaam en daardoor met m'n been iets naar achter eraan ... Dat resulteerde in een paar sprongen ... Hij kon ook niet anders want hij kwam zo kogeltje rond terug dat hij alleen maar kon bollen en springen
maar ben blijven zitten hihi was wel allebei m'n beugels kwijt gelukkig heb ik van die gpg beugels die je kan draaien dus kon ze zo weer indoen. Daarna nog een paar keer aangedraafd en toen klaar .... Ben zo blij
geeft weer vertrouwen, morgen ochtend gaan we weer . Er is helaas niet gefilmd maar heb na het rijden wel een foto gemaakt

volgende keer wel filmen he

) dat is het doel idd en hierdoor ontspant hij sneller en kan ik m'n handen ook naar voren steken en hem " iets lucht te geven " wat ik merk is dat we beide spanning hebben , we hebben natuurlijk niet zon goede eerste ervaring samen , we moeten werken aan wederzijds vertrouwen iets wat aan de hand voor een volle 100% al aanwezig is, ik hoop dat het snel onder het zadel ook het geval zal zijn. Hij was vandaag al sneller stukjes ontspannen linksom helemaal fijn.. Rechtsom bouwen we samen nog wat spanning op maar ging vandaag ook alweer fijner dan gisteren.