Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
yeentll schreef:Peetje82: Ik heb even gespiekt in je profiel en zag daar Bachelor, de Sandreo x Metall. Hij staat bij mijn merrie op stal. Als we het over dezelfde hebben is hij van Tamara, echt een ontzettend leuk dier!
Met mijn 2,5 jarige puppy gaat het goed, ze staat inmiddels bij mij op stal en ze komt nu lekker veel in de hand. Helaas is ze nog erg gevoelig op d'r achterbenen en kan ze flink uithalen. Voorlopig dus nog even goed oefenen met het touwtje. De anderhalf uur durende rit in de trailer ging helemaal goed, afgezien van wat kabaal in de trailer, haha.
@ jesscia24: Wat een mooie complete merrie al zeg!
@ Witoto: Fijn dat alles weer goed gaat met Broer, hij heeft zich er goed doorheen geslagen.
Voor de mensen die mee reden op VWF prinsenstad, gefeliciteerd met de behaalde punten.
Syl1612 schreef:Hoezo slecht plan. Mijn vriendin os ervaren beleerster.
Zij zal er continu bij zijn. Zonder haar doe ik niets en ze blijft daar ook op stal staan.
Zij vind mij capabel genoeg. Was dat niet zo geweest had ze het ook gezegd. Heb het ook rechtstreeks gevraagd. Voor mijn stop tijd heb ik 13 jaar gereden op maneges en privé paarden.