Jaaaa meeting! Voor mij wel pas over een tijdje. Wil eerst nog wat meer doen met hem! Knappe schimpies komen er hier voorbij Ik wilde zelf ook nooit een schimmel
Ik ben er sowieso bij als er een schimmel meeting komt hihi!!
Leuk!!! Al die verschillende schimmels! Voor die gene die al een witte hebben, hoe lang duurde het bij jullie voordat ze helemaal wit waren?
Anoniem
Geplaatst: 10-06-14 22:19
Ik wou wel een schimmel, ik wou per-se een schimmel en vertikte het dan ook om überhaupt naar andere paarden te kijken (al heb ik dat uiteindelijk wel gedaan, maar ik vond ze stiekem van tevoren al niet leuk ) Ik denk toch dat de mijne niet helemaal wit zal worden, op stal zijn de meningen hier over verdeeld Maar mams is een vos en paps is echt grijs met appeltjes, dus ik vraag het me af!
Maar een schimmelmeeting?! WE ARE IN
Cabelz
Geplaatst: 10-06-14 22:50
Mijn merrie was toen ze 4 was al heel licht. Mensen geloofden nooit dat ze nog maar 4 was Ze is nu 9 en nog steeds niet helemaal wit maar in haar manen beginnen nu wel echt wit te worden dus denk niet dat het nog heel veel jaren bij haar gaat duren. De ander heb ik pas en is nu 6 maar echt heel donker vergeleken haar (valt me nu ook pas op hoe wit zij eigenlijk wel niet is). Dus ben benieuwd hoe hij gaat schimmelen zoals het er nu uit ziet heel anders als mijn merrie
Ik doe ook niet heel erg mijn best om haar wit te houden hoor haha
Oeh dat word volgens mij wel echt een heel gaaf gezicht! Als het in de buurt is ben ik er ook!
Gelukkig heb ik een ruin, dus zijn staart wordt alleen maar donkerbruin Hij wordt lekker langzaam wit, maar de moeder is een vliegenschimmel, dus ik ben bang dat dat hem ook staat te wachten
Die van mij is gelukkig heel erg vliegenschimmel. Daarmee kan ik gelukkig veel vlekjes nog wel verdoezelen! Maar ik begreep dat ze wel een periode echt wit is geweest, maar ze krijgt eigenlijk steeds meer vlekjes...en ach soms....soms is het een palomino.... https://www.dropbox.com/s/c5wv5q24bil10 ... .13.12.jpg
Haha leuk dat er animo is voor een meeting Ik heb nog nooit eerder een georganiseerd dus weet niet of iemand dat op zich wilt nemen of dat ik het zal proberen
Misschien is de maand oktober een goede maand om er een te plannen?
Maken we er een apart topic voor?
Saar88
Geplaatst: 11-06-14 13:57
Oktober is wat mij betreft helemaal prima! Leuk inderdaad dat iedereen zo enthousiast is!
Ik zou wel willen helpen Amber, maar heb daar totaal geen ervaring mee en zit momenteel in het buitenland dus weet niet hoeveel je aan me hebt.
Een apart topic is denk ik wel handig, misschien zijn er nog Meer schimmels die zich aan zouden willen sluiten! Stel je even voor: een groep van tientallen schimmels (allemaal met groene zeep behandeld ) over het strand, of door het bos..woah! Misschien eerst maar eens brainstormen over een locatie die voor iedereen haalbaar is . Als we in kaart kunnen brengen waar iedereen vandaan moet komen kunnen we wat meer. En dan daarna een datum prikken?
Ik moet uit Twente Komen en als de eigenaar dit een goed idee vindt hebben we een plekje vrij in de trailer voor iemand die geen trailer heeft! Neem sowieso mijn camera mee
ik heb ook een schimmel. Ik vind schimmels altijd het mooist als ze nog niet helemaal wit zijn, dus zo half licht of donkergrijs nog. Jammer dat ik mijn paardje toen nog niet kende...
Rena100
Geplaatst: 11-06-14 14:13
Ik kom ook uit twente. Ik zou heel graag willen, (moet even overleggen met eigenares van 'mijn' paard) maar wij zitten rond die tijd waarschijnlijk ook met een verhuizing. Dus nog even on hold.
Heb een camera, maar heb m net en moet nog leren om met zo'n ding om te gaan, maar zou wel wat foto's willen maken.
_Elke
Geplaatst: 11-06-14 14:14
Ik denk dat iedereen hier door het hele land verspreid staat of niet? De herfst kleuren zijn natuurlijk wel errug mooi!!
Een meeting heb ik nog nooit meegemaakt.. enige wat mij makkelijk lijkt is als het beetje in het midden van het land is? Het lijkt me in ieder geval echt een hele leuke ervaring met al die grijze, witte, gestippelde paarden!
Anoniem
Geplaatst: 11-06-14 15:46
Ik kom uit [plaats]!
max66 schreef:
Ik vind schimmels altijd het mooist als ze nog niet helemaal wit zijn, dus zo half licht of donkergrijs nog.
Wat een prachtige schimmels! Eigenlijk zijn schimmels altijd mijn favorietjes geweest... Nu kijk ik ook wel naar de bouw en niet enkel de kleur, maar schimmeltjes en pinto's vindt ik nog steeds fantastisch. Och, ooit hadden ze op de manege een Andalusiër gezetten, drie jaar oud en een schimmeltje om u tegen te zeggen. Natuurlijk heb ik het prachtbeeld wat verpest met mijn rode cap, maar iedereen heeft zo zijn quirks!
Die roodschimmels die hier voorbij komen, man man man, pas op of ik wordt een paardendief!
Heb ik even geluk dat mijn roodschimmel niet zomaar met iedereen meegaat
Rena100
Geplaatst: 11-06-14 16:24
Ja, ik vond schimmels vroeger altijd stom, niet mooi enz. Maar toen kreeg ik een heel mooi Arabisch schimmeltje te rijden :
En later Niecky!
En nu, ben ik geïnfecteerd met de schimmel! Als ik nadenk over wat voor paard ik later zou kopen voor mezelf, tja, dan waarschijnlijk toch een schimmel haha.